Vraag

cloud error

  • 30 October 2020
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 2
Badge

sinds 2 dagen krijgen we met de cloud app op pc : unable to contact configuration server

enig idee ?

groeten Guy


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Is er iemand die hierop een antwoord heeft… probleem blijft nog altijd .

FYI: Proximus forummedewerkers komen hier niet langs op zaterdag zondag en feestdagen.

Reputatie 2
Badge

eerst was de cloud down gedurende  maanden, omdat ge niet logon kon doen. nu kan het de config server niet meer vinden. Het is ook niet hun beste uitvinding. Gelukkig zijn er betere alternatieven als dropbox en andere..

Guy

Reputatie 2
Badge

Klopt Guy, zal ook uitkijken om te veranderen want het lukt hen blijkbaar weeral niet om dit op te lossen. Is reeds meer dan een week en géén reactie… blijkbaar komen ze hier in de week ook niet meer langs !

ze komen wel langs maar ik denk dat het vervelend is voor de prox forummedewerkers om iedere keer opnieuw de zelfde boodschap te moeten brengen dat ze achter het probleem aan het zoeken/oplossen zijn….

Reputatie 7
Badge +4

Ons IT team is hiermee bezig. We hebben dit in de andere Cloud topics reeds geplaatst, we zullen deze over het hoofd hebben gezien. 

Reputatie 2
Badge

Heb hetzelfde probleem op zowel mijn laptop als mijn vaste PC. Géén van beide werkt de cloud nog sinds woensdag… krijg de melding “Er heeft zich helaas een probleem voorgedaan” ???? Wat is de oorzaak ?

Reageer