Vraag

Cloud Error 2055

  • 7 September 2020
  • 12 reacties
  • 245 Bekeken

Je kan de fout cloud 2055 veel terug vinden in het forum en van verschillende jaren, maar nooit staat er een oplossing bij. Een helpdesk proberen te bereiken voor een Cloud probleem is een onbegonnen werk. Weet er iemand de oplossing? @Proximus : als dit probleem al jaren en bij verschillende gebruikers voorkomt, waarom niet een extra oplossing bij Cloud problemen op jullie site er bij zetten als jullie toch deze fout niet kunnen voorkomen.


12 reacties

best indien  nodig ondertussen je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

Zodat de prox medewerkers gemakkelijk alles terugvinden om je verder te helpen als ze hier de draad opnemen.

Mijn profiel staat al volledig ingevuld. (Behalve een foto). Dit is een standaard antwoord zonder eerst te controleren.

ik kan dat niet controleren alleen iemand van het proximius forumteam zelf, maar dat werd mij gewoon gevraagd om het te vermelden.

Maar een foto mag je van mij altijd plaatsen :relaxed:

In principe kunnen ze met een klantennummer alles wel opvragen, het is gewoon voor hen om tijd te kunnen winnen.

NB: reden volgens → “De Tijd” 

Reputatie 7
Badge +4

Luc, kan je dit nu nog even proberen aub?

Charlotte, nog steeds zelfde fout

Kan je wel aan je gegevens via https://www.proximuscloud.be/ ?

Neen, gaat ook niet, ik krijg de melding ‘fout’, niets meer. De Windows app zegt dat de synchronisatie nog werkt. (Ik denk van niet).  

Reputatie 7
Badge +4

@luc 14415 We hebben hier een aanpassing gedaan aan je profiel. Kan je nog eens opnieuw proberen ? 

@HadewychT , via browser op PC kan ik er terug aan. Met Android App zelfde fout 2055

Kan je de app, nu de website terug werkt, nog even heropnieuw installeren?

@WenzelR De app werkt ook terug, bedankt. 

Wat was nu het probleem? Voor als het terug komt of voor andere gebruikers met zelfde probleem

@HadewychT  @WenzelR , ik zit terug met hetzelfde probleem, met Android app error 2055 en op de site terug de duidelijke boodschap ‘fout’. Kan je dit terug eens bekijken? Ik betaal maandelijks extra voor Cloud storage. Maar denk er wel over na om over te stappen op  een iets betrouwbaarder toepassing. 

Reageer