Vraag

cloud

  • 8 October 2019
  • 18 reacties
  • 240 Bekeken

Ik krijg steeds foutmelding om op mijn cloud te gaan.
gr
Maria

This topic has been closed for comments

18 reacties

Kan je het nog eens proberen? Heb nog een paar wijzigingen hier aangebracht.
Gelukt! Dank u
Reputatie 7
Badge +4
@Maria_052 Ik zie inderdaad iets mis aan onze kant. Ik heb een aanpassing gedaan om dit te verhelpen. Het kan even duren voor dit doorloopt in de achterliggende systemen. Morgen vroeg zal je cloud terug toegankelijk zijn.
Kan je even jouw wachtwoord resetten en daarmee opnieuw proberen? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_pwd_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/wachtwoord-van-cloud.html

Beste

ik heb iets verkeerd gedaan en heb vele foto’s per ongeluk verwijderd. Kan dit hersteld worden. 
Misschien een herstelling.

groetjes

maria

Ook video’s 😢

vind je ze niet terug in de prullenbalk als je bv gaat kijken > https://www.proximuscloud.be 

klikken op “Mijn activiteit”  dan klikken op “Prullenbak” 

als ze daar niet meer te vinden zijn zullen ze wel niet meer van de proximuscloud server te recupereren zijn.

Ohhh das spijtig. Het filmke van men huwelijks aanzoek is weg dan 😢

bedankt voor de hulp gr

Hallo Maria, misschien best dat je voor de Proximus medewerkers, als ze hier morgen terug langskomen, ook vermeld wat voor foutmelding je krijgt op je iPhone
_
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.

gr
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.

gr


Geen paniek, dat is een aanpassing die ik gedaan heb, je cloud zal binnen de 24 uur terug toegankelijk zijn zoals in mijn vorige bericht staat.
Oké dank u
Hallo
ik kan nog steeds niet op cloud.
kan je mij nog verder helpen aub?
gr
Maria
Reputatie 7
Badge +4
Maria,

Krijg je dezelfde foutmelding of een andere?
inloggen niet mogelijk
Heb ik al geprobeerd. Maar lukt ook niet
Had je dit vandaag ook al geprobeerd dan?
Ja hoor