Beantwoord

Cloud

  • 8 January 2018
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Ik kan niets meer toevoegen of consulteren via proximus cloud !!!!
icon

Beste antwoord door ElsJ 9 January 2018, 14:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Paul, via de app of via de website? Groeten, Charlotte.
Via internet, werkte voorheen, nu niets meer.
Bij proximus kunnen/mogen ze geen bijstand meer verlenen via tel. ... ???
Reputatie 7
Badge +3
Dag Paul_0116, via onderstaande link kan u een aantal stappen overlopen. Groeten Els

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_space_full/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/problemen-met-cloud/waarom-kunt-u-niets-meer-toevoegen-in-de-cloud.html
Lukt dus absoluut niet, ik vind wel dat Proximus het gemakkelijk opneemt door geen oplossing te willen voorstellen, gaat via forum of online ... maw los je probleem zelf op ... ben reeds meer dan 40 klant bij Belgacom - nu Proximus - hewel merci !

Reageer