Beantwoord

Cloud

  • 18 January 2017
  • 13 reacties
  • 947 Bekeken

van begin dit jaar luk het mij niet meer om in te loggen op proximus cloud,of wel krijg ik fout melding 2055,of een melding adres niet te vinden is,daar erop cloud bijna 4000 fotos staan zou ik die zeker niet kwijt willen in december nog verhoog van 10GB naar 100 GB,die worden wel aangerekend,kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door SamuelD 13 February 2017, 14:49

Bekijk origineel

13 reacties

Beste, ik heb hetzelfde probleem en zelfde foutmelding. Abo verhoogt en sindsdien geen toegang meer tot de cloud. Paswoord reeds gereset, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft. Zowel op gsm als pc. Hopelijk heel snel een oplossing.
Iemand een oplossing ?
Reputatie 3
Badge +1
Mag ik mee in de rij. Sedert de laatste upgrade van de app Cloud Proximus kan ik niet meer op de cloud via Smartphone Samsung en evenmin met mijn tablet Samsung. Beiden Android 4.2.2
Heb ondertussen een lange weg afgelegd. Telefoon. Terugbellen. Neen dus. Mail. Forum....Winkel in Diest
Steeds nul resultaat.
Wil iemand van Proximus eens duidelijkheid scheppen aub.
hier van hetzelfde en als je dan proximus contacteerd krijg je iemand aan de lijn die van toeten of blazen weet ,
Reputatie 3
Badge +1
Niet alleen die toeten en blazen. De laatste aan de telfoon zei doodleuk dat je het moet oplossen via hun website. Quod non. Die reageren zelfs helemaal niet. Geweldige service!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Jos52, zou je even opnieuw kunnen proberen? Ik heb een aanpassing gedaan aan je login. Dit zou nu terug moeten werken.

@Sofie b, voor jou idem. Kan ook jij even opnieuw proberen? Dit zou nu moeten werken.
Let op! Je login is dezelfde als je MyProximus login!

@PaulBonnyns, van jou had ik helaas geen gegevens. Kan je even je telnr of klantid doorsturen naar Het Proximus Team? Dan kijken we dit voor je na.

@ronvh66666, op jouw account heb ik geen problemen vastgesteld. Heb ook jij problemen met inloggen? Gebruik je je MyProximus login? Stuur me even wat details door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijk ik dit ook voor jouw account na.
Proximus cloud werkt op PC (na installatie van de nieuwe versie) en smartphone, maar de app werkt niet meer op het tablet. Heeft steeds gewerkt.
Reeds een paar keer de app opnieuw geinstalleerd, maar er verschijnt steeds de melding dat de internet pagina niet te bereiken is of verplaatst is.
aan allen ik vrees dat er voor sommigen nog een groter probleem zal ontstaan wanneer je er weer zal opgeraken dit heb ik gepost op een ander forum :
hoe amateuristisch kan het zijn ik ben al mijn documenten kwijt - blijkbaar hebben ze bij één of andere Finse firma zitten rommelen met de Belgacom Cloud en mijn documenten vergeten over te zetten naar Proximus cloud de mappen (bovenliggende verzamelingen van bestanden) zijn wel overgezet maar zonder inhoud, dit is echt een ramp en véél van mijn bedrijfsgegevens heb ik niet meer bewaard op een andere plaats, cloud is immers gebackuped op verschillende plaatsen, niet dus, dit zal ik laten escaleren, dit gaat mij duizenden euro's kosten aan verloren info en tijd die ik erin heb gestoken. Een gewone, sorry we kunnen er niet meer aan en de oude zijn weg slik ik niet. Iemand idee hoe ik dit moet aanpakken zodat Proximus mij de geleden schade zal vergoeden, het vervelende van de zaak is dat ik niks meer kan bewijzen het stond namelijk in de cloud en nu is alles foetsie.
Reputatie 3
Badge +1
Aan ThomasP. Paul Bonnyns heeft tfnr 011426752

Reputatie 3
Badge +1
Op 26/01/2017 kreeg ik deze mail van proximus.
Begin ----
Beste klant,
We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.
Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 29211526.
Hieronder vindt u een kopie van uw vraag:
E-Mail: paulbonnyns@hotmail.com
Contactnummer: 011426752
Info:
We zullen het nog eens proberen. Voor de tigste keer wil ik melden dat ik de app van cloud al meerdere keren installed heb en dan weer terug verwijderd. Maar het resultaat blijft. De man van de winkels in Diest moest dit helaas ook vaststellen. Ik krijg op beide apparaten steeds dezelfde boodschap."Webpagina niet beschikbaar".
We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.
Deze e-mail werd automatisch via onze computersystemen verstuurd. U kunt hier niet op antwoorden. Voor alle verdere vragen kunt u steeds op www.proximus.be/contact terecht. Hartelijk dank.
Met vriendelijke groeten,
Einde -----

Vandaag 01/02/2017 nog NIETS gehoord.
Hoe snel is snel bij deze miskleumen?

het Proximus-team
[/i]
Reputatie 3
Badge +1
En het blijft oorverdovend stil bij prutsimus.
Reputatie 7
Badge +4
Paul,

Mijn excuses voor de late reactie, er is momenteel een compatibiliteit probleem met de Proximus Cloud app en android 4.2.2 , we werken aan een oplossing om dit op te verhelpen.

Als je de mogelijkheid hebt om een software update te doen op je toestellen en een nieuwere versie van android te gebruiken zou dit wel moeten werken.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor de uitleg. Heb inderdaad 4.2.2
En volgens SamsungKies heb ik de meest recente firmware.
Ik zou dus niet weten hoe ik dan wel upgrade moet realiseren.

Mvg P
Goedemorgen,

Ik heb voor mijn collega de cloud op zijn myproximus account laten activeren maar ik kan niet via de proximus cloud link of het programma dat ik al reeds heb geïnstalleerd inloggen.

Graag even nakijken wat er mis is aub?

Te bereiken op +32473 33 65 92

Alvast dank.

Groeten

Reageer