Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)


Reputatie 3
Badge +1
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen?
Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets.
Diversen browsers uitgeprobeerd.
(Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...)

Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 October 2017, 21:43

Bekijk origineel

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
En Kim:

Ik zal uw werk nog eens doen:

Het gaat dus over dit: wat toen al een herhaling was.

Dit is een herhaling van een herhaling:

Jimmy,
Ik betwist dat er geen algemene problemen zijn.

Dat er een technisch probleem is één ding, maar dat elk ding na dat technisch probleem ook fout loopt zoals: facturatie, creditnota, post, beloftes, telefoons, ...

Als ik het forum doorneem en daar moet ik geen moeite voor doen, is er de een na de andere klacht over de proximus-medewerkers zelf.
Moet ik een paar voorbeelden hier posten of gaat u mij zo geloven?

Sterker nog uw telefonische medewerker bevestigd mij zelfs dat intern een probleem is met systeem van Proximus waardoor niet alle informatie bij de juiste personen terecht komt of geregistreerd wordt.

Ik herhaal: hoorn inleggen, onbeschoft, arrogant, geen kennis, foutieve informatie, van kastje naar de muur sturen, beloftes maken en die niet nakomen (zoals terugbellen, wat niet gebeurt), blijkbaar niet de moeite doen om een ticket aan te maken intern, want andere medewerkers kunnen niets terugvinden, mij onnodig 3 x naar de winkel sturen waarvan 1 x naar Wijnegem (wat voor mij niet bij de deur is),... En ik kan zo nog wel even doorgaan.

Mijn vraag is wat wordt hier aan gedaan, want de keren dat ik in de winkel geweest ben en de keren dat ik heb moeten telefoneren (en dat zijn er ondertussen veel), kom ik constant bovenvermelde problematiek tegen.

En hier wordt duidelijk niets mee gedaan...

Ik herhaal begrijpend lezen ... Ik heb dit meermaals in mijn vorige posten aangekaart en dit wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch ook meermaals verteld, en dit zou in het dossier opgenomen worden.
Tot op heden geen terugkoppeling hiervan ontvangen.
Wat wordt met bovenstaande informatie gedaan?

Uw antwoord is dan ook compleet naast de kwestie.


En dat is heel het probleem Proximus communiceert intern niet met elkaar maar totaal ook niet met de klant ...
Reputatie 7
Badge +4
Het enige wat je zei is dat je een antwoord verwacht, en je stuurt het bericht in een forum post over cloud, ik ga er dan ook vanuit dat je daarover antwoord wil, zonder extra info erbij is het nogal moeilijk voor ons om te weten dat je niet effectief een antwoord verwacht over je cloud probleem. Kan je een privé bericht sturen naar het Proximus team met je concrete probleem over je facturatie en beloftes ed?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Als we concrete vragen hebben, zullen we deze met alle plezier beantwoorden.

Groeten,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Nee kimb dat is niet waar!
Ik heb bovenstaande herhaaldelijk telefonisch, per mail, zelfs in de winkel en hier op het forum aangekaart.

Uw extra info is met hand en tand uitgeschreven op bovenvermelde berichten. Als ook via priveberichten.

Nooit geen antwoord op gekregen.
Via geen enkel kanaal.
Plus ik blijf op alle bovenvermelde problemen nog steeds te vaak mee maken.

Mijn vraag staat hier boven duidelijk herhaald.
Geef daarop maar een deftige uitleg ik hoor het graag.
Ipv van in discussie te gaan, en onterecht met de vinger naar mij te wijzen ...
Elke stap is fout gegaan bij Proximus.
Ik vind uw antwoord dan ook totaal ongepast.

Beantwoord mijn bovenvermelde vragen / posten dan maar met alle plezier.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je mij concreet zeggen met welke factuur je problemen hebt of wat er juist misloopt met je factuur? Welke beloftes werden precies gemaakt die niet zijn nagekomen?

Voor je klachten over medewerkers, weet je nog wie je aan de lijn had of wanneer je die personen precies aan de lijn had? Indien je mij tijdstip van de oproep en het nummer waarvan je belde kan geven, kan ik dit laten opzoeken en er een klacht voor indienen. Graag ook per oproep een beetje uitleg van wat er juist fout liep, zodat we gerichte feedback kunnen geven. Ik kan niet zomaar ad random klachten gaan indienen voor al je oproepen zeker niet omdat ik hier ook berichten van jou lees over goeie klantencontacten.

Als je mij nog eens concrete info kan sturen over alle problemen die je momenteel nog hebt, en alle vragen waarop je geen antwoord kreeg, kan ik je hiermee verder helpen.
Reputatie 3
Badge +1
KimB, ik heb het even gelaten voor wat het is, ik heb al deze info meermaals doorgegeven.

Opnieuw stel ik vast dat beloften niet na gekomen worden, en het is te gek voor woorden, wetende dat mijn probleem als sinds begin mei bestaat!

Eind september ging alles in orde zijn en ging ik gecontacteerd worden.
Ondertussen zijn we Oktober en ra ra ra geen nieuws ontvangen, en mijn cloud dienst werkt nog steeds niet !
Eigenlijk geen verrassing want dit had ik gewoon verwacht.

Ik denk dat ik lang genoeg geduld heb gehad, niet waar!?

Ik wil dat dat de cloud dienst 100 GB met onmiddellijke ingang geannuleerd wordt.
Ik heb geen zin meer om hier nog meer tijd in te steken.

Graag een bevestiging van de uitschrijving van de cloud dienst!
Ik reken er op dat de andere diensten blijven werken zoals ze nu werken, want daar moet je bij Proximus ook al schrik voor hebben als je vraagt om een aanpassing...
Reputatie 6
Badge +3
Steve, Ik heb daarnet je cloud-dienst stopgezet. Vriendelijke groeten Jan
Reputatie 3
Badge +1
Ik reken er op dat mijn factuur volgende maand in orde is, maar ik vrees er voor.
Wat gebeurt er met de korting die toegekend is?
Ik neem aan dat deze blijft lopen zoals afgesproken is?

Graag meer uitleg.

Verder wil ik het toch wel opmerken dat dit bijzonder zwak is van Proximus!
Zoals gewoonlijk geen communicatie, probleem ging eind september opgelost zijn? Waarom wordt hier niets meer over gezegd?
Reputatie 3
Badge +1
Antwoord!?
Op dit dus (voor het geval het zogezegd weer niet duidelijk is!):

Ik reken er op dat mijn factuur volgende maand in orde is, maar ik vrees er voor.
Wat gebeurt er met de korting die toegekend is?
Ik neem aan dat deze blijft lopen zoals afgesproken is?

Graag meer uitleg.

Verder wil ik het toch wel opmerken dat dit bijzonder zwak is van Proximus!
Zoals gewoonlijk geen communicatie, probleem ging eind september opgelost zijn? Waarom wordt hier niets meer over gezegd?
Reputatie 3
Badge +1
Respect van Proximus naar de klant is ver te zoeken.

ANTWOORD!?
Reputatie 3
Badge +1
OPNIEUW !
Ik reken er op dat mijn factuur volgende maand in orde is, maar ik vrees er voor.
Wat gebeurt er met de korting die toegekend is?
Ik neem aan dat deze blijft lopen zoals afgesproken is?

Graag meer uitleg.

Verder wil ik het toch wel opmerken dat dit bijzonder zwak is van Proximus!
Zoals gewoonlijk geen communicatie, probleem ging eind september opgelost zijn? Waarom wordt hier niets meer over gezegd?

Het probleem niet oplossen is één ding, dat is al buitensporig schandalig.
Beloftes niet nakomen ?
Maar zelfs nu ik de dienst uit miserie zelf opgezegd, niet antwoordden op mijn simpele bovenstaande vragen, ik heb hier werkelijk geen begrip voor...


Opnieuw dus, ik wil een antwoord op AL mijn bovenstaande vragen: wat mijn korting, enzovoort ...
Reputatie 3
Badge +1
!?

Ik ben het kotsbeu !
Reeds 5 maanden, uiteindelijk stop ik de dienst uit pure miserie!

Ik stel een heel simpele en normale vraag!
Na 7 dagen en herhaaldelijk opnieuw vragen vertikken jullie het om mij deftig te woord te staan.

TOPSERVICE !

Ik eis een antwoord en snel!
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik had gezien dat er op de factuur 6744105518 van 9/10/17 nog 0,19EUR was aangerekend tot de datum van opzeg.

Ik heb deze gecrediteerd via 6793636146 en u mag dan gewoon het verschil overschrijven van 65,94EUR met de huidige mededeling.

Groetjes,

Joël
Reputatie 3
Badge +1
Joël,
Je antwoord niet op mijn vraag.

En wat met de de rest van de toegekende korting?

IK HERHAAL:
Wat gebeurt er met de korting die toegekend is?
Ik neem aan dat deze blijft lopen zoals afgesproken is?

Graag meer uitleg.

Verder wil ik het toch wel opmerken dat dit bijzonder zwak is van Proximus!
Zoals gewoonlijk geen communicatie, probleem ging eind september opgelost zijn? Waarom wordt hier niets meer over gezegd?
Reputatie 3
Badge +1
Is het nu werkelijk zo moeilijk om een deftig antwoord te verzorgen.
PRUTSERS!

Deze zeer simpele en "normale" vraag is 10 dagen geleden gesteld !
Zal ik ook zo lang wachten met de factuur te betalen?

IK EIS tegen morgenavond een antwoord op deze vragen!
1. Wat gebeurt er met de korting die toegekend is?
Ik neem aan dat deze blijft lopen zoals afgesproken is?
GRAAG MEER UITLEG !

2 Zoals gewoonlijk geen communicatie, probleem ging eind september opgelost zijn? Waarom wordt hier niets meer over gezegd?

Dit is gewoon om te huilen en schandalig jullie service !
Reputatie 3
Badge +1
Ik reken er op dat er vandaag een antwoord op bovenstaande vragen gegeven wordt !
Ik denk dat ik lang genoeg redelijk ben geweest en meer als genoeg geduld heb gehad!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Steve,

Wij wachten nog altijd op Synchronoss. Zei gaan en fix uitvoeren maar ze kunnen ons nog niet zeggen wanneer deze precies zal worden uitgevoerd.

En collega van de klantendienst zal nog een antwoord geven op je eerste vraag.
Reputatie 3
Badge +1
Sinds mei wachten, wachten, wachten op Synchronoss?
Dit blijft bullshit en is niet mijn probleem.
Maar goed.

Waar blijft het antwoord van uw collega?
13 dagen voor een simpele vraag hé !

Ik ben eigenlijk een grote zot dat ik op tijd en netjes alles betaal.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Steve,

Je hebt momenteel een korting lopen van 3 euro voor gedurende 12 maanden (startdatum 01/07/2017).

Groetjes,

Aziz
Reputatie 3
Badge +1
Goed dat is alles wat ik wou weten ...
13 dagen hier over doen ...

Ik ben zeer ontevreden over de service van Proximus.
Ik hou mijn hart vast als er nog iets defect gaat wat er dan gaat gebeuren.
De eerste volgende problemen die niet deftig opgelost worden binnen een aanvaardbare tijdspanne, stap ik over naar de concurrent. Laat dat duidelijk zijn.

Reageer