Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)


Reputatie 3
Badge +1
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen?
Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets.
Diversen browsers uitgeprobeerd.
(Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...)

Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 October 2017, 21:43

Bekijk origineel

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Worden alle klanten zo behandeld?

Gisteren zelf nog maar eens naar de Klantendienst gebeld, aangezien ik WEERAL niet opgebeld ben, zoals thans wel afgesproken was met de zogenaamde Expert afgelopen weekend.

1ste keer: medewerker aan de lijn, lijn ingegooid.
2de keer: met een mevrouw in gesprek, heel mijn uitleg voor de zoveelste keer opnieuw gedaan, ik wordt in wacht geplaatst, kom bij een andere mevrouw aan de lijn (weet van niets).
3de keer: Uitleg terug helemaal opnieuw aan de nieuwe mevrouw, beweerd dat het over de iCloud gaat van Apple, ik druk uit dat ik hieraan twijfel, maar volg toch heel het verhaal. Volgens haar moet ik apple support opbellen.
4de keer: wordt nog eens doorverbonden naar een andere dienst voor een 2de compensatie, deze meneer bevestigd mijn twijfels, ik moet niet bij apple support zijn. Deze meneer raad mij aan op de 0800 22 500 op te bellen, tijdens de kantoor uren.

Dus, ik bel bovenvermelde nummer nog maar eens ASAP op en laat mijn bevindingen weten.

[b]Dit is werkelijk schandalig !
Bovendien wordt hier op het forum inhoudelijk niet gereageerd!

[b]Ten slotte wens ik opnieuw gecompenseerd te worden voor de toekomstige factuur de cloud kosten, opnieuw een compensatie aangezien alle last en moeite, en de meerdere telefoons van telkens ca. 1 uur
Hier zijn al ettelijke uren, en frustraties ingekropen en het probleem is nog altijd niet opgelost, dat al sinds 2 mei bestaat (eerste keer bezoek Proximus Turnhout).

Ik wordt graag opnieuw vandaag opgebeld door een administratie afdeling om een compensatie te bespreken.
De persoon gisteren aan de lijn gaf aan dat ik de compensatie moest aanvragen zodra ik mij nieuwe factuur kreeg, maar vorige keer heb ik ook apart een compensatie gekregen. Echter was deze man niet van de administratie, maar van de technische dient.
Reputatie 7
Badge +6
Steve, ik begrijp je frustratie maar momenteel wachten we nog steeds op feedback van her desbetreffende team/expert. Ik of mijn collega's kunnen inhoudelijk niet meer info geven omdat dit nog steeds in onderzoek is en we (nog) niet over de nodige inhoudelijke gegevens beschikken. We hebben reeds de nodige info (login van Cloud etc) om het nodige na te kijken en dit is ook reeds doorgegeven. Zodra we meer info hebben houden we je op de hoogte. Mijn excuses dat dit langer duurt dan verwacht.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb echt niet de indruk dat in onderzoek is ...
1,5 maand lang?

Die zodra we meer info hebben, neem ik geen vrede meer mee.

Mijn vraag blijft dezelfde, zorg er maar voor:
Ik word graag opnieuw vandaag opgebeld door een administratie afdeling om een compensatie te bespreken.
De persoon gisteren aan de lijn gaf aan dat ik de compensatie moest aanvragen zodra ik mij nieuwe factuur kreeg, maar vorige keer heb ik ook apart een compensatie gekregen. Echter was deze man niet van de administratie, maar van de technische dient.
Reputatie 7
Badge +3
Dossier 29812385 is opgemaakt in verband met je verzoek om compensatie, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, HeidiE
Reputatie 3
Badge +1
Kan iemand mij ASAP contacteren?

Graag de technische dienst van 0800 22 500?
& De bevoegde dienst voor dossier 29812385 te bespreken?

Ik verwacht dat morgen mijn probleem opgelost is (we zijn ondertussen +1.5 maand !!!)
Reputatie 3
Badge +1
Nu werkt de cloud helemaal niet meer.
Bij het aanmelden krijg ik de melding:
Er is iets fout gegaan probeer later opnieuw.

Ik verwacht vandaag telefoon van de twee bovenstaande diensten, doe het nodige!
Reputatie 3
Badge +1
GRAAG ONMIDDELLIJK ANTWOORD OP MIJN 2 BOVENSTAANDE POSTEN!
Er worden andere forumberichten beantwoord, mijn vraag staat al weken open en er gebeurt gewoon niets.
Als ik de factuur niet betaal, dan krijg ik toch snel reactie ...
Reputatie 7
Badge +4
Steve, momenteel wachten we nog steeds op feedback van het desbetreffende team. Maar wij hebben nog geen info van hen gekregen.
Reputatie 3
Badge +1
RobrechtB, Lees tegoed, dat is niet mijn vraag.
Zoals altijd worden mijn vragen genegeerd.
En ik ben jullie standaard antwoord en gedrag BEU.

En in plaats van te wachten zou er beter wat gedaan worden? Contacteer zelf de dienst, zit achter hun veren?
Wat wel mag na 1.5 maand?
Gewoon wachten, dan is het volgend jaar nog niet opgelost.
Of nog beter, breng mij in rechtstreeks contact met die dienst, ik vraag en zal het zelf wel opvolgen, wat dat lukt jullie blijkbaar ook niet.

Bovendien WACHT ik al + 1.5 maand, dat is niet meer normaal !

Omdat het blijkbaar moeilijk is om een bericht te lezen, herhaal ik het nog eens!
Kan iemand mij ASAP (LEES VANDAAG NOG) contacteren?

Graag de technische dienst van 0800 22 500?
& De bevoegde dienst voor dossier 29812385 te bespreken?


Duidelijk ?
Reputatie 7
Badge +6
Steve, ik heb zonet feedback ontvangen van het desbetreffende team. Na een grondig nazicht is het probleem geïdentificeerd en opgelost. Zou je even kunnen testen? Nogmaals mijn excuses dat dit zo lang heeft aangesleept.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo TomasP,

Helaas geen succes, ik kan sinds een aantal dagen niet meer aanmelden op de cloud.

Ik krijg de melding:
"Er is iets misgegaan. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw. (code:2055)".
Kan hier naar gekeken worden aub?

mvg Steve.
Reputatie 3
Badge +1
Verder nog een update en geef ik nog maar eens feedback, in de hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Gisteren nog maar eens zelf gebeld naar Proximus.

4x

1ste keer:
Krijg iemand aan de lijn, is niet op de hoogte, wordt doorverbonden (vrij lang in wacht moeten staan).

2de keer:
Een zeer arrogante onprofessionele persoon, die mij uiteindelijk in wacht plaatst, enkele minuten in wacht sta en de verbinding wordt verbroken.
Ik krijg telkens de uitleg, we maken een case aan dat een telefonische support 2de lijn u terug gaat bellen.
Ik geef aan dat ik het hier niet mee eens ben, dat dit mij al zoveel keer beloofd is en ik gewoon niet terug wordt gebeld.
De proximus werknemer schiet in de verdediging en geeft aan dat deze stap nog nooit gemaakt is. Waarop ik weer aangeef dat toch wel zeer vreemd is en dat ik dit verhaal al 6 tal keer gehoord heb, en mij al 6 tal keer beloofd is dat men gaat terugbellen. De proximus werknemer zegt dat dit niet klopt. En zegt letterlijk: "meneer u wilt niet geholpen worden en er is niets mis met proximus." Ik probeer mijn uitleg te doen, waardoor het gesprek escaleerd naar totale onzin zoals: ik ga mijn collega's niet afschieten ... enzovoort.
Uiteindelijk geef ik aan dat ik wil doorverbonden met iemand anders en niet meer met deze persoon wens te spreken.
De persoon plaats mij in wacht waar de verbinding verbroken wordt.

3de keer bel ik nog eens terug:
Ik krijg weer iemand aan de lijn die niet op de hoogte is en deze verbind mij opnieuw door waarna ik vrij snel een technische persoon aan de lijn krijg.
Deze persoon was duidelijk ervaren en luisterde en antwoordde goed op mijn vragen.
Heeft opnieuw verschillende informatie opgevraagd, een nieuwe case gemaakt met dossier nummer en alle problemen in vermeld (waar ik onmiddellijk ook een mail had ontvangen van het nieuwe dossier nummer, dat was bij collega's zelden of niet het geval).
Deze persoon heeft mij zeer goed en correct geholpen en heeft mij ook contactgegevens bezorgd van de ombudsdienst, welke ik nog zal contacteren met het volledige verhaal.
Tenslotte heeft deze persoon mij doorverbonden met de administratie voor een nieuwe compensatie.

Opnieuw is er een compensatie voor mij toegekend.
3 maanden cloud wordt gecrediteerd.
+ 12 maanden krijg ik een korting op mijn toekomstige factuur.

(Kort:
De laatste 2 werknemers waren zeer correct en ervaren.
Het valt toch wel op dat er behoorlijk wat verschil zit in de proximus medewerkers.
De ene helft is zeer arrogant en onprofessioneel en heeft totaal geen kennis, waar het meermaals gebeurt dat de telefoon gewoon wordt verbroken.

De andere helft is zeer professioneel, weet waarover ze praten of doen op zijn minst de moeite om mee een oplossing te zoeken en communiceert hier duidelijk over.

Misschien intern toch eens bekijken want dit is zeer frustrerend, en als ik zo rond kijk op het forum en hoor bij vrienden en collega's, ben ik niet de enige persoon met deze mening ...

Het nieuwe dossiernummer = 29847479
Men zou mij hier opnieuw over contacteren.
Ik wacht weer even af.

Mogelijk zou het opgelost zijn, maar dit kan ik dus niet testen, aangezien mijn cloud oplossing nu helemaal niet werkt...
Reputatie 7
Badge +4
steve

ik heb je feedback doorgegeven

dit wordt nog verder onderzocht
Reputatie 3
Badge +1
Ik kan nog steeds niet aanmelden op mijn cloud ...
Wordt hier nog naar gekeken? Of moet ik weer 100 keer bellen? en 2 maanden wachten?

Opvolging ...
Graag feedback van het onderzoek dat Jonathandr claimt?
Reputatie 6
Badge +3
Feedback volgt zodra we meer info hebben.
Reputatie 3
Badge +1
En wanneer volgt die feedback? Weer 2 dagen verder.
Gewoon schandalig en abnormaal 2 maanden dat dit al niet werkt !!!

Proximus service trekt op niets!
Reputatie 3
Badge +1
Ik ging teruggebeld worden, ook weer een week verder, nog steeds niets ...
Reputatie 3
Badge +1
Erg fijn dit, en niet eens een reactie meer hier...

Ik heb hier geen begrip meer voor, echt niet !

Klacht bij test aankoop en ombuds dienst telecom zijn ingediend.
Reputatie 3
Badge +1
Niet alleen aan de telefoon, maar zelfs via het forum wordt je ook al genegeerd.
Top bezig Proximus, ben benieuwd of alle klanten zo behandeld worden?

Door het probleem te negeren wordt het zeker niet opgelost (3de maand gaat van start hé!)
Is dit nog normaal?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Ik kan momenteel niet meer zeggen dat we zelf nog aan 't wachten zijn op een antwoord.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +1
Ik wacht nu al 2 maanden op een antwoord.
3de maand gaat in ...
Reputatie 3
Badge +1
En we wachten...

Ik zou toch wel graag eens een detail hebben van de werkzaamheden die jullie uitgevoerd hebben.
Zal een korte lijst zijn, want volgens mij gebeurt er juist niets.
Die werkzaamheden lijst tonen moet niet moeilijk zijn, want alles wordt (volgens uw medewerkers) in jullie onfeilbaar systeem geplaatst.
Dus plaats die werkzaamheden maar eens hier op het forum, zodat ik kan zien wat er gebeurt is.

Proximus = een bende prutsers.
Ik ben echt van zin om alles op te zeggen, want ik ben er helemaal klaar mee.

Ontwijk deze vraag maar weer, ik verwacht niet eens meer een antwoord.

Ik denk dat ik mijn factuur de komende 3 maanden niet zal betalen, ik denk dat ik dan wel vlug reactie krijg.


Is het probleem nog wel degelijk in behandeling?
Reputatie 7
Badge +4
Dit probleem is nog steeds in behandeling, van zodra we hierover feedback hebben, laten we dit weten.

Mvg,

Kim
Reputatie 3
Badge +1
Kim, dit hoor ik nu al voor + 2 maanden ... dit is niet serieus.
Er mag echt wel eens op mijn vragen geantwoord worden, ipv te ontwijken.
Op deze manier is het volgend jaar nog niet opgelost.
Abnormaal.
Ik zeg het, ik betaal mijn facturen ook 3 maanden niet en antwoord ook altijd het is in behandeling?
Wacht Proximus zolang op een betaling.

Maar wel een factuur verplicht op domiciliëring zetten, want dit gaat niet anders.
Allemaal goed en wel, maar dan verwacht ik dat de diensten werken.
Er kan altijd een technisch probleem zijn, maar dit gaat er over.

Zal ik een factuur opsturen van mijn zaak voor de gemaakte kosten en geïnvesteerde tijd.
+ bestanden die niet toegankelijk zijn, mijn boekhouding moet hoognodig ingegeven worden!
Ik kan hier echt niet meer mee lachen.

Bovendien trekt de service echt op niets en zijn de telefonische opperatoren stuk voor stuk onbekwaam, onvriendelijk tot sommige zelfs arrogant.
Reputatie 3
Badge +1
En mijn vraag van het detail was serieus:
Ik wil dat hier een detail van jullie werkzaamheden geplaatst wordt, ik wil wel eens graag weten welke acties jullie al ondernomen hebben...
Dus ? mijn vraag niet ontwijken en graag antwoord!
Ik denk na al deze tijd dat ik wel het recht heb om te weten heb wat er zogezegd gebeurt is achter de schermen, want ik heb het idee dat er niets mee gedaan wordt.

Reageer