Beantwoord

Cloud 100 GB (bestanden uit prullenbak herstellen?)


Reputatie 3
Badge +1
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen?
Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets.
Diversen browsers uitgeprobeerd.
(Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...)

Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
icon

Beste antwoord door JanDe 2 October 2017, 21:43

Bekijk origineel

144 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Deadline is voorbij! Ik verwacht een antwoord?

Jullie hebben tijd genoeg gekregen... En wat met de volgende factuur die er aan komt, ik verwacht hiervoor een compensatie, aangezien het al 1 maand plat ligt !

Zorg er voor dat ik vandaag nog telefonisch gecontacteerd wordt over deze problematiek.
Reputatie 6
Badge +3
Wij wachten nog op een antwoord en kunnen nog niet meer info geven.
Reputatie 3
Badge +1
Dat verhaal hoor ik al 1 maand...
Dit is geen voldoende antwoord meer!

En graag antwoord op alles, in plaats van te ontwijken of botweg niet te antwoordden op mijn vraag.
Wat met mijn factuur? Hiervoor kan al een compensatie gemaakt worden ...
Opnieuw, ik wens hiervoor vandaag over gecontacteerd te worden.

Welke stappen heeft Proximus ondernomen om dit probleem op te lossen ipv te wachten?
Ik neem aan dat Proximus ook in actie kan schieten ipv te wachten?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Ik heb momenteel nog geen antwoord gekregen maar heb een mail gestuurd naar mijn college die ermee bezig is. Ik hoop snel meer info te kunnen geven.

Wat betreft facruratie moet ik je vraag doorsturen naar onze klantendienst.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo Jimmy,

Graag het nodige doen zodat de Klantendienst mij hierover vandaag telefonisch kan contacteren mbt een compensatie.
De nieuwe factuur komt er binnenkort aan, en dit zal hiervoor moeten aangepast worden.

mvg Steve.
Reputatie 3
Badge +1
Jimmy,
Kan ik er op rekenen dat ik vandaag door de Klantendienst teruggebeld wordt?
Graag bevestiging.
Reputatie 3
Badge +1
Ter info:
Zojuist teruggebeld door de Klantendienst van Proximus, en er werd reeds een compensatie toegekend (creditnota) voor de volgende factuur.
Waarvoor dank.

Ik wacht nog even verder af op een oplossing voor mijn probleem mbt cloud.
Reputatie 3
Badge +1
Weer een week verder?
Is er nog geen nieuws ... ?

Bovendien ben ik donderdag 8 juni in de proximus winkel te proximus langs geweest, daar heeft men beloofd dat mij men vrijdag 9 juni om 10 uur ging opbellen.
Dit is weer niet gebeurt.

S'avonds kreeg ik echter wel een sms dat ik niet bereikbaar was?
Maar bij het terugbellen kan ik weer niet geholpen worden.

Desondanks de compensatie, blijft het overdreven hoe lang het duurt en hoe de communicatie erg slecht verloopt, voor een oplossing te bekomen?
Reputatie 5
Badge +4
Dag Steve,

ik heb zonet een mail gestuurd naar ons Cloud-team om dit even na te kijken en jouw vraag te beantwoorden.

Mvg,

AndyM
Reputatie 3
Badge +1
En is er een reactie? Moet ik hier nu echt constant blijven achter vragen?
Kan dit met spoed opgevolgd worden of iets aan gedaan worden?

Ik heb hier al heel erg veel tijd moeten insteken en het is echt niet meer oké dat dit meer als 1 maand aan het duren is!
Reputatie 7
Badge +4
wij hebben nog geen antwoord gekregen van onze cloud team.
Reputatie 3
Badge +1
Dat antwoord hoor ik al ruim 1 maand? U begrijpt hopelijk toch dat dat antwoord niet meer voldoende is?

Wat wordt er gedaan om een antwoord te bekomen?
Enkel een mail (door)sturen is niet voldoende ...

Desondanks de compensatie, begrijp ik dit echt niet ...
Reputatie 3
Badge +1
Wanneer komt er een antwoord?
Meer als enkel een mail sturen gebeurt er niet door jullie...
Reputatie 3
Badge +1
Zojuist nog eens gebeld met de klantendienst waar ik een uiterst onprofessionele man aan de lijn kreeg die het gesprek gewoon heeft ingehaakt.
Dit is niet meer normaal!
Uit respect zal ik zijn naam hier niet posten. Echter wel op te vragen.

Mooie manier van werken bij Proximus.
Reputatie 3
Badge +1
2 keer ingegooid via de telefoon. De beste man zou al reeds 15 jaar werken en ervaring hebben. Valt er allesins niet te merken ...

Een grote klucht dit...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Steve,

Als je wil mag je ons altijd meer info geven via privé bericht dan laten we het zeker nakijken en opvolgen zodat dit in de toekomst vermeden kan worden.

Alvast bedankt voor de feedback.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +1
Op dit moment aan de lijn met een andere medewerker van een andere niet technische dienst. Die mij tot op heden zeer goed verder helpt en mee zoekt naar een oplossing... veel informatie vraagt en mij gaat doorverbinden.

Ik hou jullie op de hoogte want de goede dingen deel ik ook...
Reputatie 3
Badge +1
Prive bericht met details verstuurd .
Reputatie 6
Badge +3
Bedankt voor je bericht,

Het is goed ontvangen. We gaan het verder opvolgen en sturen de collega dan bij waar nodig.

Alvast bedankt voor ons dit te laten weten.

Mvg,

Jimmy
Reputatie 3
Badge +1
Zo juist een telefonisch gesprek van 45 min. met ene Dennis welke mij zeer goed geholpen heeft.
Zelfde soort gesprek. Het kan dus ook duidelijk anders...

Bovendien was deze persoon ook van een andere dienst, toch nam hij de moeite om verder te helpen, wat hij erg goed deed. Waarvoor dank.

Het viel me op.
Tot op heden was Dennis de enige die veel technische informatie opvroeg en de login van de cloud.

Ik zou morgen gecontacteerd worden door een expert.
We wachten af.
Reputatie 6
Badge +3
Ok dat is goed nieuws, we kunnen je ook altijd via deze weg verder helpen moesten er nog problemen zijn.
Reputatie 3
Badge +1
Er heeft mij vrijdag iemand opgebeld, maar dit was géén expert ...
Teleurstellend (alweer).

De persoon belde mij op om te zeggen dat hij niet op de hoogte was en dat er mij maandag opnieuw iemand zal contacteren.
Ik wacht af.

En @Jimmy O: ik had ondertussen hier toch ook al een hulp verwacht, naar jullie zeggen is er contact opgenomen met de externe partij voor de cloud, maar tot op heden is er nog altijd geen reactie?
Wat wordt hier aan gedaan? Is er opvolging?
Reputatie 3
Badge +1
Nog geen telefoon gehad ...

Ik wil concreet en duidelijk een antwoord krijgen, wie en wanneer mij gaat opbellen.
En ik wil hier op het forum ook een duidelijk antwoord, en niet ontwijkend (zoals hier altijd al geweest is) wat hier wordt aan gedaan? Is er opvolging? Niet het standaard antwoord: we hebben uw vraag doorgestuurd, want dit hoor ik al sinds begin mei...
Dit is toch niet meer normaal?

Heel dit gedoe is enorm frustrerend!

Ik heb mijn bestanden erg dringend nodig ondertussen !
Ik denk dat het ondertussen wel meer op zijn plaats is om hier spoed achter te zetten en mij deze bestanden te bezorgen.



Ik geef een nieuwe deadline tot aanstaande vrijdag 23 juni, en dan ben ik nog heel erg vriendelijk.
Indien dit dan niet in orde is, zal ik toch echt wel een overstap maken naar de concurrent, want dan heb ik toch meer als lang genoeg geduld gehad denk ik zo.
Reputatie 7
Badge +4
Steve, ik heb het doorgestuurd naar de collega die met dit product bezig zijn. Meer kunnen wij er hier ook niet over zeggen daar wij hier geen toegang toe hebben en ook niets van kennen.
Reputatie 3
Badge +1
Ja en dat hoor ik 1.5 maand...
Kan hier niets anders aan gedaan worden?
Kan ik deze dienst zelf contacteren?
Enkel een mailtje doorsturen is niet meer voldoende. Er moeten andere stappen ondernomen worden.
Ik vind dit niet meer normaal...

Reageer