chat

  • 14 November 2019
  • 5 reacties
  • 1142 Bekeken

Hallo,

 

Eerder deze week heb ik getracht om een vraag te stellen via de Proximus chat. Ook vandaag heb ik een poging ondernomen. Is het niet het opzet van een chat om mensen snel van antwoord te kunnen zijn?

Tot nu toe blijft mijn vraag onbeantwoord. Vrij onprofessioneel vind ik dat.

Als er geen chat agenten beschikbaar zijn, dan zou de chat beter afgesloten worden, maar dat is niet het geval.

Wie kan me alsnog verder helpen?.

 

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat zou inderdaad niet mogen gebeuren. Waar kunnen we u verder mee helpen ?

Zonet krijg ik eindelijk reactie in de chat zelf, maar wanneer de agente Sarah 1 deeltje van mijn vraag beantwoord heeft, beëindigt ze ineens de chat. Sorry, dit is nogmaals onprofessioneel gedrag.

Ik heb  een concrete vraag i.v.m. mijn huidige pack internet + TV, maar wens deze vragen niet te stellen via een publiek forum. En ik ben momenteel niet in de mogelijkheid om te bellen, ik wil gewoon een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen, maar dat blijkt onmogelijk te zijn.

Via Privé bericht kan dit eventueel met @HadewychT of anders moet @HadewychT  je laten terugbellen dor iemand van die bevoegde dienst.

Ik heb een privé bericht gestuurd naar @HadewychT 

Reputatie 7
Badge +3

@KiWa 

ik heb je vraag via Hadewych doorgestuurd gekregen.

Ik ben niet van alles op de hoogte, maar zal het nodige opzoekwerk doen en je informeren;

Je vast internetverbruik staat vermeld op je aanrekeningen  - dat kan ik je al meegeven.

tot binnenkort

tina

Reageer