Vraag

Bizz data abo via werkgever, mobiel internet tablet werkt niet


Data abo aangevraagd via werkgever.
Maandag, 24 juni e-mailbericht dat data optie binnen de 24u actief zal zijn.
Donderdag, 27 juni nog steeds niet mogelijk om te surfen via 4G. Gebeld naar klantendienst, alle instellingen gecontroleerd. Volgens medewerker ligt het aan de simkaart gezien alle instellingen correct zijn en de Wi-Fi wel werkt. Onmiddellijk een nieuwe simkaart gehaald en via werkgever nummer laten overzetten op nieuwe simkaart.
Vrijdag, 28 juni bevestiging omruiling simkaart. Helaas nog steeds geen 4G. Maar wel al betalen voor 4G die intussen nog steeds niet werkt.

Contact opgenomen met Bizz. Men kon dit niet oplossen. Naar de accountmanager Mailen en die zou dan contact opnemen. Ik zit nog steeds te wachten en mijn 4G werkt nog steeds niet hoewel ik er wel alvoor moet betalen.

Hoe kan ik dit fiksen? Alle instellingen zijn correct zoals te zien in de filmpjes op website proximus. 4G staat vermeld op tablet met 1 opgelicht pijltje. Maar surfen lukt niet. Telkens melding u bent offline.
Als ik overschakel naar WiFi dan lukt het wel...

Help!

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik vrees dat u hier op dit publieke forum pas vanaf maandag een reactie van proximus zult kunnen krijgen, eventueel 080022800 bellen (technisch probleem)
Al gebeld, men kan niet helpen.
Voor veel zaken moet de helpdesk beroep doen op interne diensten en in het weekend is er geen voldoende bezetting, dus 't zal voor maandag zijn.
Ik heb hen donderdag en vrijdag gebeld. Geen hulp.
Vandaar forumbericht misschien kan hier iemand helpen...
Ik zou zelf durven zeggen 100% zeker dat ze je hier beter zullen kunnen verder helpen ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Vermits er 1 LTE blokje op het toestel verschijnt, vermoed ik dat er ondertussen toch (nog) eens naar het toestel zelf moet gekeken worden
Bv. op basis van de Proximus instellingen onderstaande misschien eens proberen:
https://support.t-mobile.com/docs/DOC-2565
is het dan niet zo dat als er bij Proximus een blokkering opstaat, wat hier bijna iedere keer het geval is bij dergelijke problemen, dat je niettegenstaande de blokkering je ook de 4G/LTE aanduiding hebt, nee !
Reputatie 7
Badge +4
Tja dan zouden er bij Bizz 080022500 helpdesk wel een potje van gemaakt hebben...
Eerlijk ik zie trouwens niet in wat een account mgr hieraan kan verhelpen (tenzij contractueel iets niet in orde is)
https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizz_experts/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/ons-engagement-voor-jouw-zaak/bizz-experts.html#/contact
Enfin, we zien maandag wel wat er uit de bus komt, op dat gebied moet ik wel zeggen dat er sinds een nieuwe wind waait op het forum er heel veel van die problemen beter opgelost worden, ...
Jammer genoeg kunnen we wel geen professionele producten van hieruit behandelen. Bij problemen met zulke abos zal je werkgever contact moeten opnemen met hun contactpersonen binnen Proximus om dit op te lossen.