Beantwoord

Bizz All-in 5GB

  • 3 June 2019
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Enkele dagen geleden ging ik naar de shop tekst en uitleg vragen om mijn abonnement van Familus om te schakelen naar Bizz All-in 5GB. Ik kreeg een vlotte uitleg en een offerte mee.
Ik wist de verkoper ook te melden dat er momenteel een actie loopt via de site waar je op de prijs van 89 euro een korting krijgt van 20euro en nog eens 10euro wanneer je via de webdeal inschrijft. Dit komt dus op een eindbedrag van 59 euro per maand (weliswaar gedurende 3 maanden, maar toch). De verkoper wist mij te melden "geen enkel probleem, je krijgt uiteraard de kortingen waar je recht op hebt".
Ik tevreden naar huis en wou mij via het web formulier insschrijven voor deze deal. Helaas kon dit niet wegens zogenaamde technische problemen. Uiteindelijk ging ik terug naar de shop om dit probleem aan te kaarten en kreeg te horen dat de overschakeling reeds in uitvoering zat maar nog niet voltooid was en dat dat dus de reden was waarom ik niet, via het web, kon intekenen.
Telefonisch contact genomen met de klantendienst om mijn ongenoegen te uiten en te vragen om mij alsnog de korting toe te staan. Antwoord was dat ik als jarenlange trouwe klant hier totaal geen recht op had dat ik eerst maar alles moest opzeggen en nadien een compleet nieuw contract aangaan. Dit omdat ik dan nieuwe klant ben en dan pas hier recht op heb.
Dit tart toch alle verbeelding dat ik als jarenlange klant dergelijk foefeltrukken moet uithalen om mijn profijt te kunnen genieten. Wanneer ik daadwerkelijk mijn contract moet afsluiten is het om de overstap te maken naar een andere provider waar ze mij met open armen zullen warm zullen verwelkomen en waar ik beduidend minder zal betalen. Ik ben het beu dat bestaande klanten op zulk een slinkse manier bewust opgelicht worden. Want zo interpreteer ik dit.
Graag had ik asap een gunstig antwoord ontvangen !! Dan hoef ik niet te veranderen van provider om mijn profijt achterna te lopen.
Voor de rest vind ik het uitermate triest dat altijd de voordelen lokmiddeltjes zijn om nieuwe klanten aan te trekken terwijl men beter de trouwe klanten zouden belonen zodat ze tevreden blijven.
Alvast hopend dat dit een happy end mag kennen.
Ontgoochelde trouwe klant.
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 June 2019, 10:17

Bekijk origineel

6 reacties

Hey Hans
Sorry voor het lange wachten.
Ik heb een promotie voor jou kunnen activeren, niet de promotie dat beloofd was gezien deze voor nieuwe activaties is.
Maar hopelijk neemt dit toch een beetje jouw ontgoocheling weg. :)
Je krijgt hiervan een e-mail ook toegestuurd.
Ik kijk vol ongeduld uit naar een een gunstige oplossing.
Hey Hans
ik begrijp de frustratie hoor.
Alleen is het zo dat een "nieuwe klant", een compleet nieuwe installatie is.
Jouw producten staan al actief en zullen overgezet worden naar een andere naam en dat is de reden waarom je niet in aanmerking komt.
Het voorstel om jouw producten op te zeggen en nieuwe producten aan te vragen, lijkt een oplossing te zijn voor sommige verkopers.
Maar daar zit wel risico aan verbonden, waardoor in zo'n geval een nieuwe activatie verkeerd kan lopen.

Nu, dat wil niet zeggen dat we helemaal niets kunnen doen. :)
Ik ga kijken wat mogelijk is en houd je op de hoogte.
Beste Samantha V, mijn profiel is aangevuld zodat je mijn gegevens kan inkijken.
Helaas blijf ik vasthouden aan de gedachten dat ik bedrogen ben inzake het NIET verkrijgen van de korting omdat ik zogenaamd geen recht omdat ik reeds bestaande klant ben.
Het klopt dat ik klant ben voor het particuliere gedeelte. Maar nu wens ik de overstap te maken naar een BIZZ abonnement. Net daar (bij de bizz) ben ik nog geen klant...
Enfin.... het doet er allemaal niet toe.... ik voel me, als jarenlange klant, bedrogen en bestolen.
Zoals eerder al aangehaald hoop ik dat Proximus een tegemoedkoming doet en mij alsnog de korting geeft zodat ik gedurende 3 maanden maar 59 euro hoef te betalen.
Hey Hans
Blijkbaar kreeg je nogal tegenstrijdige informatie en werd je niet echt zoals het hoort te woord gestaan, ik bied je hiervoor in naam van Proximus mijn excuses aan. :(

Zou je op je profiel je klantengegevens kunnen aanvullen, dan kan ik eens uitzoeken wat er allemaal is gebeurd en wat ik voor jou kan doen.
Alvast bedankt.
Groetjes Samantha
Anderzijds proberen de telefonistes van het callcenter wel vriendelijk en behulpzaam te zijn. Er was zelfs eentje bij die mij een link gestuurd had via waar ik een contactformulier kon invullen met mijn klacht. Dus een klachten mail sturen vanop de webpagina van Proximus.
DIT WERKT VOOR GEEN METER !!!
Ik kom steeds op het eindresultaat dat ik ofwel moet telefoneren ofwel me naar een shop begeven.
Dus klachten mail sturen VERGEET HET, DAT LUKT NIET.
Natuurlijk niet, op deze manier hoeven ze geen klachten te behandelen want er zijn er zogenaamd geen.

Reageer