Vraag

Binnenkomende emails

  • 18 April 2019
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
ik merk nu al enige tijd dat ik geen mails terugkrijg als ik meedoe aan een wedstrijd.
vb. er is een actie bij action, daar moet je de code invullen en dan krijg je een email terug met het antwoord : die mail krijg ik niet ook niet bij trash/spam/ongewenste emails
ik heb het ook al eens tegen gekomen bij delhalze, geen email te vinden na de link in de email aan te klikken voor antwoord te krijgen
ik heb het bij iets anders ook al gehad, maar vergeten bij wat
Ik heb niets veranderd aan mijn instellingen en weet ook niet hoe ik het moet oplossen.
ik gebruik outlook maar op de website van proximus mail zie ik de mails ook niet staan, dus ik weet niet goed waar ze tegengehouden worden.
Waarschijnlijk worden ze ergens direct gewist, maar ze verschijnen niet in spam
Het is misschien de reactie op die vele spam berichten die iedereen ook krijg dat er nu teveel wordt tegengehouden.
Ik heb al eens uitgezocht waar ik een wijziging zou kunnen maken maar nog niet gevonden
Heeft iemand een idee?

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Hey Valencia, kan je mij een privé bericht sturen met de e-mailadressen waarvan je geen e-mails ontvangt + de tijdstippen van wanneer je deze had moeten ontvangen zodat ik dit verder kan laten nakijken.