Vraag

bezoek van uw technieker

  • 6 November 2019
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo, 

zaterdag 2 nov.bezoek gehad van technieker om WiFi te verbeteren. Had ook nog vraag om iPad. E-mail server aan te passen.

vandaag kreeg ik brief waarbij technieker vermeld dat hij binnen bekabeling heeft aangepast! Hij heeft heel lang gesukkeld met mijn e-mailadres en wachtwoord, beweerde niet veel van Apple toestellen te kennen maar om nu een valse bewerking als alibi in te roepen is niet ethisch.

Deze binenbekabeling is helemaal niet gebeurd!

wifi signaal is nog steeds ongewijzigd, kan ook niet beter volgens hem, waarvan akte.

gsm signaal blijft zwak, niks aan te doen volgens hem, waarvan akte.

suggereerde nog commerciële tussenkomst om zwakke signalen gsm en WiFi te compenseren!?

wil deze mijnheer ( ( Mouad)liever niet meer bij mij thuis, was wel vriendelijk en beleefd maar wou op een zeker moment vertrekken zonder dat mijn e-mail terug werkte!!!

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Piessens Roger Volgens de informatie die de technieker heeft genoteerd zou je voor de wifi in de slaapkamer een extra wifi extender nodig hebben, het wifi signaal wordt verstoord door de muren en de badkamer.
Voor het mobiel bereik zou hij een mobile coverage extender hebben aangeraden.

Dat hij dit heeft aangeraden klopt, enkel deze uitbreidingen zijn tegen extra betaling en ik wil geen extra kosten.

proximus dient mij een voldoende sterke verbinding te bezorgen via het normale standaard netwerk.

wat betreft die binnen bekabeling geeft u geen reactie, waarom werd dit vermeld?

Reageer