Beschikbaarheid vdsl2

  • 31 January 2012
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

Hallo,


Als ik bij de online test van Belgacom nakijk of VDSL2(HD tv) beschikbaar is krijg ik 2 verschillende antwoorden.

Als ik nieuwe klant kies, staat er dat HD kijken beschikbaar is op 3 tv's. Als ik echter de optie Belgacom klant kies is HD kijken niet beschikbaar, en slecht 1 tv niet-hd.

Wat is hiervan de verklaring en zijn er al dan niet toekomstplannen voor vdsl2 op mijn lijn? Ik wacht nu al een goed jaar en half op een duidelijk antwoord.

mvg

Piet

sb228533

5 reacties

Bel anders eens naar klantendienst 0800 22 800 of suur een persoonlijk bericht aan Eva zodat ze het kan navragen:

Bericht verzenden aan Eva van Belgacom:
klik op mij
Je moet wel eerst aangemeld zijn op de http://nl.community.belgacom.be
vooraleer je de melding "Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom" ziet staan .

tsja, ik veronderstel dat de test op lijnnummer nauwkeuriger is (terugkoppeling DARE) dan de test als nieuwe klant die vermoedelijk zal gebeuren op basis van een adres.

maar dit is maar een gissing van mijnentwege

mvg
Inderdaad xenne ik denk ook dat op basis van lijnnummer het meest exacte is maar mss is het toch best dat hij bevestiging vraagt.

Vg.
Reputatie 7
Badge +1
Vragen kost nog altijd niks bij Belgacom....Knipogen Da's bij Telenet wél even anders...
heb pb gestuurd naar eva. Deze namiddag nog maar eens bellen naar de klantendienst.


groeten

Reageer