Beantwoord

Bericht van vanmorgen over emails die niet toekomen verschijnt niet in forum?

  • 5 April 2023
  • 9 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo,

ik heb hier vanmorgen in dit forum een uitgebreid bericht geschreven over een issue met emails die soms wel en soms niet toekomen, maar ik zie het hier niet verschijnen.

Ik had veel uitleg en context bijgeplaatst (inclusief email header info en wat al getest werd etc...) en nadat ik op de “Plaats” knop duwde kreeg ik iets te zien in de aard van “Bericht is ingediend. Een moderator moet het eerst nakijken en dan zal het verschijnen.”.

Moet ik gewoon wat meer geduld hebben tot iemand het goedkeurt?

Kan zijn dat ik toen niet aangemeld was, maar ben niet zeker.
Heb al eerder berichten kunnen posten of de forums.

Koen

icon

Beste antwoord door Martin 5 April 2023, 18:27

Bekijk origineel

9 reacties

Die melding wil inderdaad zeggen dat je bericht niet gepost werd en moet nagetrokken worden vooraleer het op het forum gepost wordt, dit gebeurt som wel eens als je bepaalde linken invoert die mogelijks als verdacht beschouwd worden.

Dus best afwachten op een reactie van een forummedewerker (moderator) morgen, zodat ze kunnen natrekken of je post kan teruggevonden worden en geplaatst worden.

OK, thanks! Nog even afwachten dan.

 

Bericht gewist (omdat Martin me net voor was en een beter antwoord heeft 😉, het mijne was duidelijk verkeerd)

Vanmorgen is “iets voor de middag” denk ik.

En zoals ik zei: “Kan zijn dat ik toen niet aangemeld was, maar ben niet zeker.” Dat zal er misschien inderdaad ook mee te maken hebben. Ik zag daarnet toen ik deze nieuwe topic startte dat er een knop “Aanmelden” of zo stond, klikte erop (zodat er nu “Afmelden” staat), en toen ik de nieuwe topic poste kreeg ik die boodschap over moderatie ook niet deze keer.

Soit, ik wacht even af ;-)

Louter ter bijkomende info: Als je niet aangemeld bent kun je ook geen bericht opstellen.

Raar… maar dan was ik op dat moment toch aangemeld en kreeg ik alsnog die melding. In ieder geval, ik kom morgen eens terug zien of het er uiteindelijk staat of niet ;-)

Dat bericht is intussen verschenen (en met mijn forum naam, dus ik was aangemeld):

In feite mag deze vraag hier dan wat mij betreft verwijderd worden (ik kan dat zelf niet).

Reputatie 1

Ik merk dat ik regelmatig berichten heb die niet toekomen, de zondagse bestelling van de bakker bv die ik al jaren via dezelfde app doe was verleden week weg ; en ik heb nog andere verdwijningen opgemerkt. Hoeveel heb ik er dan niet opgemerkt. En ja, ik heb mijn spam folder bekeken.

best ook iedere keer er bij vermelden of je ze ook niet zit op http://webmail.proximus.be zodat de PX medewerkers dit ook kunnen doorgeven aan de betrokken dienst.

Reageer