Vraag

Bericht niet bezorgd !!

  • 29 August 2020
  • 18 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties

Geachten,

Reeds een paar weken terug, ontvang ik een melding “Bericht niet bezorgd”, na het verzenden van een bericht naar een groep mensen, vanuit Gmail.

De e-mailadressen die getroffen worden eindigen op “proximus.be” - “belgacom.net” en “skynet.be”.

 

 

Het gaat hier om een groot aantal adressen, die dus niet geleverd worden.

Wat staat mij te doen ?

Vroeger had ik dit ongemak niet - slechts een aantal weken terug opgedoken.

Groetjes.

RMO.


18 reacties

Ik wil je zeker niet op stang jagen ik probeer gewoon maar luidop mee te denken in welke richting het eventueel te zoeken is ….

Reputatie 2
Badge

Beste Martin,

Dat is een oefening die ik nog moet maken, en uittesten.

Dit is niet geklaard in “1 - 2 - 3”

Zoals aangegeven, geef me de tijd, en breng jullie zelf op de hoogte van het resultaat.

Gegroet.

RMO.

en als je via een mail programma verstuurt via je gmail account heb je dat dan ook voor

volgens mij gaat het bij u ook om een ander probleem aangezien de getroffenen “proximus.be” - “belgacom.net” en “skynet.be” zijn 

Reputatie 2
Badge

Dag Artie,

Bedankt voor uw zoektocht in dit labyrint !!

Het engels is ook NIET mijn beste troef, om die reden, is uw antwoord voor mij een ganse
boterham, in een zeer technisch engels, zeg maar, voor mij weinig verstaanbaar !!
Dat is echter niet uw fout uiteraard.

Wat ik toch hier en daar heb begrepen, is het gebruik van “Google Chrome”, misschien  een verbetering zou kunnen betekenen.voor dit probleem.

Ik hou u op de hoogte, na de installatie van Chrome, en na het verzenden van mijn berichten naar
desbetreffende e-mailadressen.

Gegroet.e nog eens bedankt.
RMO.

was dat niet 500 mails en dan terug na 24 uur , enfin ik zou het terug moeten opzoeken

Hallo,

Ik heb dit gevonden op het web.

https://support.google.com/mail/thread/40449849?hl=en

 

Het gaat over jouw probleem, wel in engelse taal maar er zijn eventuele oplossingen bij.

Hoop dat dit helpt. De add on voor chrome is wel beperkt tot 50 emails per dag anders moet je je abonneren.

Hoop dat dit je alvast een beetje op weg helpt.

Mvg

Artie

Reputatie 2
Badge

Geachten,

Spijts de ernstige drukte waarin jullie moeten werken, vraag ik toch, mijn probleem niet links te laten liggen !!

Gegroet.

RMO.

Beste Martin,

Men (jonathandr) vroeg me om mijn e-mailadres door te geven, hetgeen ik deed  !!!!

Gegroet.

RMO.

Ja en mijn Pa zou daarop geantwoord hebben en als ze u vragen om in het water te springen doe je dat dan ook :relaxed: , nee nu even serieus, was alleen maar omdat je mogelijks bvb geen last zou krijgen van vervelende mailtjes , maar dat wil daarom ook nog niet zeggen dat dit zal gebeuren hé.
Hopelijk morgen goed nieuws van de proximus medewerkers in verband met je probleem, als de achterliggende dienst wat verder onderzoek verricht heeft.

Reputatie 2
Badge

Geachten,

Ik verwacht ZEKER nog nieuws betreffende mijn probleem !!

Het is niet omdat Martin mij een opmerking opstuurt, dat mijn probleem opgelost is,
verre van.

Graag een verdere mogelijke oplossing.

RMO.

Reputatie 2
Badge

Beste Martin,

Men (jonathandr) vroeg me om mijn e-mailadres door te geven, hetgeen ik deed  !!!!

Gegroet.

RMO.

ter info: best privégegevens in  je forum profielgegevens invullen en niet op een openbaar forum posten:

(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

Reputatie 2
Badge

Hallo jonathandr,

Hier het gmailadres vanwaar ik de betrokken e-mails verzend:

rolandmoens007@gmail.com

 

Gegroet.

RMO.

Reputatie 7
Badge +4

Hallo jonathandr,

Ik begrijp dat jullie het druk hebben en ik niet alleen ben met problemen, doch probeer mij
niet te vergeten !!
Bij het verzenden van berichten naar “een groep e-mails” - stuur ik altijd een kopie naar mijzelf
op mijn “@Proximus.be”  via Thunderbird.

Ook daar constateer ik, dat ik geen zendingen ontvang die ik verstuurde uit mijn Gmail.

Gegroet.
RMO.

hi, ik kijk om dit door te geven naar onze engineering teams
vermoedelijk zullen de mails geweigerd worden door ons system omdat ze als spam worden aanzien
kan je ons voor dit nazicht het gmail adres doorgeven vanwaar ze verzonden worden ?

Reputatie 2
Badge

Hallo jonathandr,

Ik begrijp dat jullie het druk hebben en ik niet alleen ben met problemen, doch probeer mij
niet te vergeten !!
Bij het verzenden van berichten naar “een groep e-mails” - stuur ik altijd een kopie naar mijzelf
op mijn “@Proximus.be”  via Thunderbird.

Ook daar constateer ik, dat ik geen zendingen ontvang die ik verstuurde uit mijn Gmail.

Gegroet.
RMO.

Reputatie 2
Badge

Geachte jonathandr,

Ik antwoorde reeds 2X op uw bericht, doch telkens wordt mijn antwoord niet bezorgd.

Ik doe het nog eens !!

 

 

Reputatie 7
Badge +4

hi @RMO  heb je dit problem nog ondervond na de reset van de modem ?

Ik zou toch eens proberen van de bbox te resetten door resetknopje achteraan ingedrukt te houden tot de leds vooraan doven, behalve die van de power led, en dan volledig laten opstarten.

Maandag komt er pas iemand langs hier die van proximus zelf is.

Reageer