Vraag

Bepaalde emails komen niet meer toe sinds enkele dagen

  • 16 October 2019
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Sinds een paar weken krijg ik bepaalde emails niet meer binnen alhoewel ze vroeger al jaren probleemloos toekwamen.

De laatste weken komt bvb de nieuwbrief van tweakers.net ofwel helemaal niet toe (+/- 80%) ofwel staat die in de spam (+/- 20%), amper nog in de inbox.

Ik heb ook een extra gmailadres (voor google dingen) een autoforward naar mijn skynet, en daar had ik vroeger ook geen problemen. Maar nu merk ik dat bepaalde mails die wel in gmail staan (en dus ook geforward zijn), maar nooit bij skynet toekomen.

Ongeveer een maand geleden was dat ook het geval, en is na een paar dagen automagisch opgelost geweest. Het probleem is nu echter weer van toepassing.

 


3 reacties

Kan je enkele tijdstippen meedelen van de mails die wel in spam staan, en de precieze afzender? Dit kan ook gerust via privébericht als je dat wenst :wink:

Goed ontvangen via PB en een ticket is opgemaakt naar onze engineering teams om te kijken wat er misloopt. Het ticketnummertje is toegevoegd aan jouw profielinformatie hier. 
Van zodra er meer info is, zal ik je proberen asap op de hoogte te brengen. 

De dagelijkse mail van tweakers is vandaag al toegekomen in de inbox. Een goed teken :thumbsup:

Reageer