Ben belgacom BEU!!!

  • 31 March 2011
  • 5 reacties
  • 417 Bekeken

Altijd is het wel iets met belgacom!

Heb internet intense dus downloadsnelheid van 30mb/sec... De laatste 2 weken gaat dat hier dus ni meer vooruit e.

Haal downloadsnelheid van 7mb/sec !! schandalig ! Waarom betalen voor iets wat je toch niet krijgt? Zou beter mijn abonnement veranderen of gewoon opzeggen!

Belgacom tv juist hetzelfde. Dieen decoder loopt paar keer per dag vast. Gezellig om zo iets te volgen ze.

Heb modem en b-box al uitgedaan en terug opgezet,meerdere keren zelf in de hoop dat er toch iets verandert, maar is gewoon hopeloos! Iemand een oplossing ?

Of zeg ik best gewoon mijn abonnement op?

Accountnaam: fc707492


Bjorn

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Bel eens met 0800 22 700... bereikbaar tot 22u vanavond.

  • Hoe meet je je snelheid (decoders UIT, met kabel en NIET draadloos anders zijn je meetresultaten waardeloos)?
  • kijk eens naar je syncsnelheid via 192.168.1.1
Ja is via 192.168.1.1 dat ik op 7mb kom...

Bellen zal voor morge zijn. Als ik binnen geraak natuurlijk
Reputatie 2
Badge +1
7Mbit, dan sta je zelfs vermoedelijk niet op VDSL2... waardoor je nooit 30Mbit zal kunnen halen. Snelheden boven 12Mbit zijn namelijk bij BGC enkel mogelijk op VDSL2 technologie.
Vraag als je belt meteen eens of VDSL2 voor jou beschikbaar is.

En binnen geraken: gaat tegenwoordig heel vlot op 0800 22 700!
Reputatie 7
Badge +1
Is ook mijn ervaring. Waarschijnlijk toch een storing op je lijn als je voorheen wél hogere snelheden haalde.
Beste Bjorn,

Je lijn gebruikt momenteel de ADSL2+ technologie, dit betekent dat je lijn dus nooit hogere snelheden dan 7MBit/s gehaald heeft. Technisch gezien zal je lijn geen hogere snelheden aankunnen zelfs, tot dat VDSL2 beschikbaar wordt in je regio.

In de huidige planning is er helaas nog geen concrete datum bekend wanneer VDSL2 zal beschikbaar zijn op je adres.

Je contacteert best onze klantendienst op het gratis nummer 0800/22800 zodat zij samen met jou kunenn bekijken wat in dit geval de beste oplossing is op abonnementsniveau.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer