Ik heb een belgacom.net mailbox en die is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren ?
Deze is niet gekoppeld aan een proximus account.
Vroeger kon je ook de email aliassen aanpassen, waar kan ik dit nu doen ?
Alvast bedankt,
Bart
Ik heb een belgacom.net mailbox en die is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren ?
Deze is niet gekoppeld aan een proximus account.
Vroeger kon je ook de email aliassen aanpassen, waar kan ik dit nu doen ?
Alvast bedankt,
Bart
Mijn Belgacom.net is ook geblokkeerd, ik heb het toegevoegd op mijn profiel.
Bedankt om het te deblokkeren.
Ik wou wel een nieuwe alias aanmaken in een andere belgacom.net mailbox van m’n ouders, maar weet niet hoe ?
Via deze link wordt uitgelegd hoe je een nieuwe alias kan aanmaken.
Groetjes,
Daisy
FYI: voor proximus.be mailbox kun je dit via myproximus.be maar voor een belgacom.net is dit wat anders maar morgen kunnen de prox-medewerkers je hierbij eventueel helpen als ze her de draad terug opnemen.
Jammer. Alias gebruik ik niet meer, dus is niet nodig.
Ik wou wel een nieuwe alias aanmaken in een andere belgacom.net mailbox van m’n ouders, maar weet niet hoe ? (Zoals eerder gezegd was deze niet gekoppeld aan een abonnement.)
Tijd gaat voorruit …Dat verklaart waarom ik al die tijd niet meer aan kon.
Is het mogelijk om deze weer actief te zetten ?
deze mailbox is gekoppeld aan een niet langer actief abonnement dus deze heractiveren heft weinig zin aangezien hij dan automatisch terug gesloten wordr
we kunnen de alias wel eraf halen zodat je deze opnieuw kan gebruiken met je huidige mailbox ?
Tijd gaat voorruit …Dat verklaart waarom ik al die tijd niet meer aan kon.
Is het mogelijk om deze weer actief te zetten ?
De mailbox in kwestie staat afgesloten sinds 2014. En zou daardoor al even niet gebruikt kunnen worden.
Ok, ik heb mijn profiel aangevuld, bedankt !
Met vriendelijk groeten,
Ip adres is niet blacklisted, aangezien ik wel aan andere Skynet/Proximus mailboxes kan.
Het is effectief een geblokkeerde mailbox. Vermoedelijk om dat ik die tijdje niet heb gebruikt.
mss staat je geblacklisted
en dan moet je je ip adres laten verwijderen uit de blacklist door dit formulier in te vullen:
https://www.proximus.com/nl/investors/regulatory-information/abuse/delist-ip.html
bijkomende info:
PS: morgen kan iemand van prox zelf ook een natrekken of er een andere reden is, als ze hier terug langskomen op het forum
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.