Vraag

Belgacom.net mailbox geblokkeerd

  • 30 November 2020
  • 14 reacties
  • 327 Bekeken

Ik heb een belgacom.net mailbox en die is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren ?

Deze is niet gekoppeld aan een proximus account.

Vroeger kon je ook de email aliassen aanpassen, waar kan ik dit nu doen ?

 

Alvast bedankt,

 

Bart


14 reacties

mss staat je geblacklisted 

en dan moet je je ip adres laten verwijderen uit de blacklist door dit formulier in te vullen: 
https://www.proximus.com/nl/investors/regulatory-information/abuse/delist-ip.html

bijkomende info:

PS: morgen kan iemand van prox zelf ook een natrekken of er een andere reden is, als ze hier terug langskomen op het forum

 

Ip adres is niet blacklisted, aangezien ik wel aan andere Skynet/Proximus mailboxes kan.

Het is effectief een geblokkeerde mailbox. Vermoedelijk om dat ik die tijdje niet heb gebruikt.

Dan inderdaad best de hulp van een ⌘-medewerker afwachten als die hier de draad opneemt.

Reputatie 6
Badge +3

@Bracke   kan u het emailadres in kwestie toevoegen aan uw forumprofiel? Onder het veld Ticket of Opmerkingen, dan kan ik de mailbox eens nakijken.

Ok, ik heb mijn profiel aangevuld, bedankt !

 

Met vriendelijk groeten,

Reputatie 6
Badge +3

De mailbox in kwestie staat afgesloten sinds 2014. En zou daardoor al even niet gebruikt kunnen worden.

Tijd gaat voorruit …Dat verklaart waarom ik al die tijd niet meer aan kon.

Is het mogelijk om deze weer actief te zetten ?

Reputatie 7
Badge +4

Tijd gaat voorruit …Dat verklaart waarom ik al die tijd niet meer aan kon.

Is het mogelijk om deze weer actief te zetten ?


deze mailbox is gekoppeld aan een niet langer actief abonnement dus deze heractiveren heft weinig zin aangezien hij dan automatisch terug gesloten wordr
we kunnen de alias wel eraf halen zodat je deze opnieuw kan gebruiken met je huidige mailbox ?

Jammer.  Alias gebruik ik niet meer, dus is niet nodig.

Ik wou wel een nieuwe alias aanmaken in een andere belgacom.net mailbox van m’n ouders, maar weet niet hoe ? (Zoals eerder gezegd was deze niet gekoppeld aan een abonnement.)

 

FYI: voor proximus.be  mailbox kun je dit via myproximus.be  maar voor een belgacom.net is dit wat anders maar morgen kunnen de prox-medewerkers je hierbij eventueel helpen als ze her de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +5

@Bracke Kan je het desbetreffende email adres eens toevoegen aan je profiel? Dan kunnen we het eens nakijken. 

Groetjes, 

Daisy

Reputatie 7
Badge +4

Ik wou wel een nieuwe alias aanmaken in een andere belgacom.net mailbox van m’n ouders, maar weet niet hoe ? 

 

Via deze link wordt uitgelegd hoe je een nieuwe alias kan aanmaken.

Mijn Belgacom.net is ook geblokkeerd, ik heb het toegevoegd op mijn profiel.

Bedankt om het te deblokkeren.

Reputatie 7
Badge +4

@csls Ook uw mailbox is al meer dan 2jaar gesloten. Heb je graag dat ik de aliassen toch overzet naar een openstaande mailbox, of deze mailbox koppel aan een openstaand contract zodat deze later niet opnieuw afgesloten wordt ?

Reageer