Vraag

Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

  • 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 1089 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument  zijn ?

Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.

Dit is de schande voorbij !


57 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Een nieuwe week, weer eentje zonder email waarschijnlijk

Onvoorstelbaar

Reputatie 2
Badge +1

Blijkbaar zijn er maar een zeer kleine minderheid die problemen hebben. Toch raar dat men zoiets zegt. Als ik dit hier allemaal lees zijn er toch veel problemen. Ben ik een van de weinigen die hun email niet krijgen en niks kunnen versturen . Grote pech

Is natuurlijk voor ons niet te achterhalen hoeveel er getroffen zijn, moesten het alleen maar deze zijn die hier al hun probleem gepost hebben, dan zou het inderdaad een laag percentage zijn tov het totaal aantal gebruikers, maar je hebt ook nog andere wegen waarlangs dit kan gemeld worden, dus we hebben het er het raden naar ????

Reputatie 2
Badge +1

een paar procent , niet de moeite om te zoeken waarschijnlijk

 

Reputatie 3
Badge +1

nog altijd niks met thunderbird, webmail schijnt nog te werken, op tablet (proximus mail)ook niks, wachtwoord onjuist, gmail blijft de redding.

zo vlug mogelijk contacteren……. nog niks gehoord !

Reputatie 2
Badge +1

nog altijd niks met thunderbird, webmail schijnt nog te werken, op tablet (proximus mail)ook niks, wachtwoord onjuist, gmail blijft de redding.

zo vlug mogelijk contacteren……. nog niks gehoord !

Oef , ben nu gerust ben niet alleen

Heb mij al 2 maal geregistreerd;

Webmail noppes, outlok noppes; Via webmail is is al sedert 24 /1  geen mail meer binengekomen..Zag geen klachten op forium dus dacht dat ik de enige was die ze vergeten waren. Dus niet blijkbaar. Ook een nieuwe maand begonnen kon zijn dat dat de oplossing was geweest.

Dus niet

Juist vernomen dat meerdere malen registreren geen zin heeft!

Reageer