Vraag

Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

• 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 1026 Bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ter Info: proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

Er werd hier gisteren ook aangegeven dat het 24u /48u kan duren na het versturen van het webformulier, maar wat daarbij niet duidelijk is, is of er in het weekend ook aan gesleuteld wordt, ik veronderstel van wel?

Martin, bij zulke zware problemen zou het alle hens aan dek moeten zijn. Zowel bij proximus en bij de leveancier. Zo was het destijds toch toen ik nog actief was in de IT. Misschien is dit veranderd maar of het nu zaterdag of zondag was, speelde geen rol.  En nogmaals in die tijd ging een toepassing NIET indienst zonder uitte testen, doch stel vast (niet enkel bij prox) dat dit meer en meer gebeurt. Kan niet . Maar ja , oplossing was voor het weekend (beloofd) en dat is pas begonnen dus heb nog moed erin.  Nota, ben al geregistreerd, maar daar geloof ik niet in.

Reputatie 2
Badge

Wat met de Mesen die niet op dit forum zitten. Allen bellen naar de helpdesk?

Deze aanpak deugd op geen enkel punt

Je kunt het inderdaad maar hopen dat ze er druk mee bezig zijn, daarom veronderstel ik ook dat ze in het weekend aan het sleutelen zijn.

Wat met de Mesen die niet op dit forum zitten. Allen bellen naar de helpdesk?

Deze aanpak deugd op geen enkel punt

Dat kan inderdaad ook tijdens het weekend, om de helpdesk te bellen.

trouwens deze die op het forum zitten in het weekend zullen ook geen reactie krijgen van een forummedewerker, aangezien ze niet op het forum komen tijdens het weekend. Als zij het doorgeven op de helpdesk dan is het uiteraard het zelfde alsof je op het forum komt om je webformulier door te sturen. 
Maar mss is het om deze reden ook heel druk aan de helpdesk en moeilijker om binnen te geraken.

Reputatie 2
Badge +1

Je kunt het inderdaad maar hopen dat ze er druk mee bezig zijn, daarom veronderstel ik ook dat ze in het weekend aan het sleutelen zijn.

Martin, juist contact gehad met iemand die een samenaankoop organiseert en die zich afvroeg waarom hij lege mails van skynet binnenkreeg, en anderen in spam stonden (geen afzender of zo). Dus beseft men wel goed waar men mee bezig is??  Die hun bestellingen zijn gaan vliegen. En ze denken dat alles in orde is , tot  ze in de kou zitten. Erg

Reputatie 2
Badge +1

men zou toch iedereen een sms moeten sturen met de ptoblemen vrees ik

maar enkel twitter, of facebook onvoldoende

juist contact gehad met iemand die een samenaankoop organiseert ….

heb je hem dan ingelicht bdat hij het webformulier best kan versturen ter controle van zijn mail sysyteem.

Naar iedereen smsen is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar dan moeten ze goed er bij specifiëren “alleen als je problemen moest ondervinden  met skynet/proximus mail ……..enz…… 
want anders wordt het een overrompeling van alle kanalen, ook door al dezen die geen probleem hebben, zoals ik met mijn skynet mail account bvb ook nog geen problemen ondervonden heb.

Reageer