Vraag

Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

  • 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 1094 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@DaisyS : heb ik daar juist gedaan : “bedankt voor het registreren we zullen zo spoedig mogelijk kontakt met U oppnemen”…………...

Reputatie 4
Badge +2

Na maanden lang ‘geduldig’ en ‘begripvol’ op een oplossing te wachten en zelf een ‘workaround’ te zoeken, wordt de klant gedwongen een alternatieve mailbox te gebruiken. Is dit misschien de bedoeling van Proximus? Wil Proximus op deze manier de escalatie van klachten oplossen?

Reputatie 7
Badge +5

@wimmer @Andre_0157 @arlette68 

Wij begrijpen jullie frustratie! Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen. 

Aangezien het niet al onze klanten treft dienen wij elke case apart te escaleren naar onze leverancier en engineers. 

Dit kan via deze link.

Reputatie 2
Badge

100 %mee eens. Een schande

Reputatie 1

Onbegrijpelijk voor de grootste provider van het land dat dit geklungel maar blijft aanslepen, wie niet bekend is met het forum (het merendeel van de klanten) blijft in het ongewisse.  Een bericht naar iedere klant dat er zich een probleem stelt is blijkbaar een utopie. Niet te vergeten dat we hier in België tot de duurste telecom tarieven behoren , het is een beschamende vaststelling dat de geboden service meer dan ondermaats is.

via google mails lezen is en blijft inderdaad een noodoplossing tot prox en leverancier Cisco de oplossing kunnen aanbieden

Reputatie 3
Badge +1

Registreer : waarom ? Enfin, webmail werkt bij mij, thunderbird die blijft halsstarrig een paswoord vragen, invullen en daarna nada. Ik heb mijn “skynet” mail toegevoegd aan gmail, die pakt géén IMAP maar pop, ge moet wel aanduiden dat de mails op de server moeten blijven, en nog andere dingen goed bekijken en configureren en voorlopig werkt dit, maar dat is nog verre van de gewenste oplossing.

Reageer