Vraag

Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

  • 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 1026 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Juist vernomen dat meerdere malen registreren geen zin heeft!

Reputatie 3
Badge

@DaisyS : heb ik daar juist gedaan : “bedankt voor het registreren we zullen zo spoedig mogelijk kontakt met U oppnemen”…………...

Reputatie 6
Badge +4

Na maanden lang ‘geduldig’ en ‘begripvol’ op een oplossing te wachten en zelf een ‘workaround’ te zoeken, wordt de klant gedwongen een alternatieve mailbox te gebruiken. Is dit misschien de bedoeling van Proximus? Wil Proximus op deze manier de escalatie van klachten oplossen?

Wij dwingen onze klanten nergens toe. We zijn volop bezig met de escalatie en het oplossen van het probleem.

Reputatie 6
Badge +4

@arlette68 Het kan 24 tot 48u duren voor het probleem is opgelost.

Reputatie 2
Badge

Het duurt al maanden waarom iets actief zetten dat niet in orde is waarom niet maanden terug escaleren? Ik denk niet dat het de leverancier is die de nieuwe webmail life zette..... 

Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument  zijn ?

Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.

Dit is de schande voorbij !

maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.

enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...

Kan er nu aub eigenlijk niemand zeggen wanneer het probleem zal opgelost zijn?? 

Reputatie 5
Badge +1

maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.

enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...

Dat is het hem net, ongeacht wie in fout is en waar de fout zit/
Kan je je voorstellen dat Microsoft Outlook wijzigde  of google haar gmail en dan op de markt gooide zonder grondig te testen? Wanneer het dan mis loopt is het kot te klein, vermoed ik.

Al bij al ben ik op het ogenblik blij dat ik mijn belangrijke mail vooral laat toekomen op mijn werkmailadres of op mijn gmail.
 

inderdaad dit viel wel voor vele jaren terug maar ze zullen ook hun lesje geleerd hebben

Reputatie 2
Badge

Lesje geleerd???

Proximus pickx update is evenzeer een ramp

ik had het wel over microsoft hé, maar soit dat doet er nu ook niet toe, het enigste dat uiteindelijk telt is dat de oplossing er zo snel mogelijk komt.

Reputatie 2
Badge

Vind jij uitbesteden verstandig nadat Belgacom al eens geacht werd? 

meer meer gebeurt dit overal, maar of dit verstandig is of ten goede komt van de klant daar twijfel ik sterk aan. 

ik zeg alleen dat er velen ook allerlei services uitbesteden, wat heeft dat te maken met slecht woord  of goed woord over proximus, ik zeg trouwens dat ik er sterk aan twijfel dat dit ten goede komt voor de klant, interpreteer jij dat dan als een goed woord.
Als ik op een dag zou veel problemen ondervinden dat ik er niet meer kan mee leven dan is dit heel simpel bij mij, dan verander ik van provider, punt andere lijn.

Reputatie 2
Badge

Geloof me indien ik weg kon bij proximus was ik al lang weg !

Reputatie 2
Badge

De mail die ik net aan het aanmaken was op webmail verdween gewoon. Nergens meer te vinden.

Gelukkig spreekt Proximus over “ oplossing”  Ik zie een onbetrouwbare webmail die me veel kopzorgen en ergernis bezorgt. Het “escaleren “ van het probleem valt in het weekend stil  ?

Beste klanten vergeet vooral niet te betalen voor dit totaal gebrek aan service ????

Heb je dan het webformulier ingevuld en krijg je een bepaalde melding terug dan?

Reputatie 2
Badge

Webformulier?

Ik schreef een mail via webmail

ik bedoel het webformulier waarvan hier sprake is → het e-mail probleem en de oplossing ervan

Reputatie 2
Badge

Er is geen probleem met mijn account. Er is een probleem met het webmail programma

Reputatie 5
Badge +1


Ik heb me gisteren geregistreerd (maar geen bevestiging gekregen) en mijn webmail LIJKT toch weer te werken.


Ik zie 4 nieuwe mails met titel en inhoud maar ben niet zeker dat dit echt helemaal klopt met de realiteit van vandaag. Ik bedoel, zijn dit alle mails? - wat mogelijk is, hoor.
Ik werk meestal met Thunderbird en ook in Thunderbird heb ik problemen gehad met het skynet adres.
Maar goed, behalve dienstenchecks denk ik niet dat ik nog echt belangrijke mail krijg via skynet.
(dit is o.a. omdat spam altijd toekomt via skynet)

De wekelijkse mails inzake dienstencheques  (op de alias van mijn hoogbejaarde moeder) heb ik alleszins deze week niet gezien in de webmail, noch in Thunderbird. Deze week heb ik de transacties sowieso via de dienstenchecks-app geregeld, dus dat is al niet misgelopen.
Als dit dan alle problemen (probleempjes) zijn …
:relaxed:

 

@wimmer  

Er is geen probleem met mijn account. Er is een probleem met het webmail programma

maar dit kan ook ten gevolge van deze problemen zijn zoals bvb als je thunderbird of outlook of windows mail gebruikt

 

@Mutlie er zijn er nog die geen bevestiging gekregen hebben maar de registratie toch in orde is.

Reputatie 2
Badge

Daar komt het op neer : webmail werd onbetrouwbaar. Zijn de mails verzonden, komen ze allemaal toe waarom verdwijnt de mail die je aan het opstellen bent plots van je scherm …..

dan mss toch best het webformulier invullen nee?

Beste Proximus,

 

Het is niet de eerste keer dat ik ongemakken heb bij jullie...Zoals ik al lees zijn er vele die de laatste dagen problemen hebben met hun mail. Ik dus ook!! Ik ben het grondig beu, het is altijd iets maar de facturen dienen wel netjes betaald te worden, wat ik ook correct doe via domiciliëring...Zorg er dan ook voor dat jullie producten ook netjes en tijdig werken!!!

Zoals vele heb ik ook zeer dringende mails die ik dien te beantwoorden etc...Ik heb ondertussen al alles opnieuw aangemaakt, al vele malen een ander paswoord, want ja, ook daar meld jullie app of ook via laptop dat het paswoord niet klopt etc… Ik krijg keurig de melding op mijn iphone dat er een mail is toegekomen. Maar als ik deze dan open, zowel op laptop als op iphone dan komt er niks op...Wanneer ik een mail verstuur vanuit mijn werkadres...dan verschijnt deze melding netjes op mijn iphone MAAR...in mijn mailbox, zowel via iphone als laptop, komen dan mails van dagen geleden en niet de huidige mails!!! Ook heel veel zogezegde ongelezen mails, hij update de mailbox ook niet! Als ik aanklik om de ongelezen op te vragen dan loopt systeem vast en noem maar op. 

Ik weet dat u er niet aan kan doen en dat het probleem hoger gelegen is maar aub, een firma die een miljoenenomzet draait en waarbij de klant netjes en correct betaald, heeft de klant toch recht op een goed werkend product? En de kleine aalmoesjes waarmee jullie dan soms de klanten mogen sussen van een tegoed van 5 euro/maand, die dan ook niet of half betaald worden, daar worden de klanten ook niet blij van. Ik vraag gewoon waar voor mij geld.

De melding dat jullie er iets aan doen etc ben ik ook niet mee geholpen want ook dat is met een groot vraagteken...dikwijls moeten we dan nog meerder malen terug contact opnemen omdat er niets van in huis komt.

Graag mijn probleem oplossen ivm mijn mails…

PS: ik heb het ook al via jullie webmailformulier verzonden...  

  

 

 

 

Ter Info: proximus forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

Er werd hier gisteren ook aangegeven dat het 24u /48u kan duren na het versturen van het webformulier, maar wat daarbij niet duidelijk is, is of er in het weekend ook aan gesleuteld wordt, ik veronderstel van wel?

Reageer