Vraag

Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!

  • 28 January 2022
  • 57 reacties
  • 1094 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

dan mss toch best het webformulier invullen nee?

Reputatie 2
Badge

Daar komt het op neer : webmail werd onbetrouwbaar. Zijn de mails verzonden, komen ze allemaal toe waarom verdwijnt de mail die je aan het opstellen bent plots van je scherm …..

@wimmer  

Er is geen probleem met mijn account. Er is een probleem met het webmail programma

maar dit kan ook ten gevolge van deze problemen zijn zoals bvb als je thunderbird of outlook of windows mail gebruikt

 

@Mutlie er zijn er nog die geen bevestiging gekregen hebben maar de registratie toch in orde is.


Ik heb me gisteren geregistreerd (maar geen bevestiging gekregen) en mijn webmail LIJKT toch weer te werken.


Ik zie 4 nieuwe mails met titel en inhoud maar ben niet zeker dat dit echt helemaal klopt met de realiteit van vandaag. Ik bedoel, zijn dit alle mails? - wat mogelijk is, hoor.
Ik werk meestal met Thunderbird en ook in Thunderbird heb ik problemen gehad met het skynet adres.
Maar goed, behalve dienstenchecks denk ik niet dat ik nog echt belangrijke mail krijg via skynet.
(dit is o.a. omdat spam altijd toekomt via skynet)

De wekelijkse mails inzake dienstencheques  (op de alias van mijn hoogbejaarde moeder) heb ik alleszins deze week niet gezien in de webmail, noch in Thunderbird. Deze week heb ik de transacties sowieso via de dienstenchecks-app geregeld, dus dat is al niet misgelopen.
Als dit dan alle problemen (probleempjes) zijn …
:relaxed:

 

Reputatie 2
Badge

Er is geen probleem met mijn account. Er is een probleem met het webmail programma

ik bedoel het webformulier waarvan hier sprake is → het e-mail probleem en de oplossing ervan

Reputatie 2
Badge

Webformulier?

Ik schreef een mail via webmail

Heb je dan het webformulier ingevuld en krijg je een bepaalde melding terug dan?

Reputatie 2
Badge

De mail die ik net aan het aanmaken was op webmail verdween gewoon. Nergens meer te vinden.

Gelukkig spreekt Proximus over “ oplossing”  Ik zie een onbetrouwbare webmail die me veel kopzorgen en ergernis bezorgt. Het “escaleren “ van het probleem valt in het weekend stil  ?

Beste klanten vergeet vooral niet te betalen voor dit totaal gebrek aan service ????

Reputatie 2
Badge

Geloof me indien ik weg kon bij proximus was ik al lang weg !

ik zeg alleen dat er velen ook allerlei services uitbesteden, wat heeft dat te maken met slecht woord  of goed woord over proximus, ik zeg trouwens dat ik er sterk aan twijfel dat dit ten goede komt voor de klant, interpreteer jij dat dan als een goed woord.
Als ik op een dag zou veel problemen ondervinden dat ik er niet meer kan mee leven dan is dit heel simpel bij mij, dan verander ik van provider, punt andere lijn.

Reputatie 2
Badge

Ziek? Jij een slecht woord over Proximus? Komen de specialisten niet terug na het weekend? Met zo'n voorgeschiedenis zou de grootste provider van het land beter niets uitbesteden

meer meer gebeurt dit overal, maar of dit verstandig is of ten goede komt van de klant daar twijfel ik sterk aan. 

Reputatie 2
Badge

Vind jij uitbesteden verstandig nadat Belgacom al eens geacht werd? 

ik had het wel over microsoft hé, maar soit dat doet er nu ook niet toe, het enigste dat uiteindelijk telt is dat de oplossing er zo snel mogelijk komt.

Reputatie 2
Badge

Lesje geleerd???

Proximus pickx update is evenzeer een ramp

inderdaad dit viel wel voor vele jaren terug maar ze zullen ook hun lesje geleerd hebben

maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.

enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...

Dat is het hem net, ongeacht wie in fout is en waar de fout zit/
Kan je je voorstellen dat Microsoft Outlook wijzigde  of google haar gmail en dan op de markt gooide zonder grondig te testen? Wanneer het dan mis loopt is het kot te klein, vermoed ik.

Al bij al ben ik op het ogenblik blij dat ik mijn belangrijke mail vooral laat toekomen op mijn werkmailadres of op mijn gmail.
 

Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument  zijn ?

Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.

Dit is de schande voorbij !

maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.

enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...

Kan er nu aub eigenlijk niemand zeggen wanneer het probleem zal opgelost zijn?? 

maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.

enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...

Reputatie 2
Badge

Je zet niets life dat niet helemaal uitgetest is. Hier gaat proximus zwaar in de fout, zeker als ze hun blunder op de leverancier steken 

Maar mijn mening is het life zetten het probleem niet maar een degelijk product afleveren dat feilloos werkt door hun leverancier is een ander paar mouwen, maar om daarover te kunnen oordelen zou je dan eerst moeten kennis hebben hoe alles in detail geregeld wordt door hun leverancier en wie wat juist moet doen, net zoals hun forum leverancier enz...

Reputatie 2
Badge

Het duurt al maanden waarom iets actief zetten dat niet in orde is waarom niet maanden terug escaleren? Ik denk niet dat het de leverancier is die de nieuwe webmail life zette..... 

Reputatie 7
Badge +5

@arlette68 Het kan 24 tot 48u duren voor het probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +5

Na maanden lang ‘geduldig’ en ‘begripvol’ op een oplossing te wachten en zelf een ‘workaround’ te zoeken, wordt de klant gedwongen een alternatieve mailbox te gebruiken. Is dit misschien de bedoeling van Proximus? Wil Proximus op deze manier de escalatie van klachten oplossen?

Wij dwingen onze klanten nergens toe. We zijn volop bezig met de escalatie en het oplossen van het probleem.

Reageer