Vraag

Bekabeld internet werkt niet

  • 27 November 2021
  • 7 reacties
  • 183 Bekeken

Beste,

 

Tevergeefs probeer ik al 2 dagen hulp te krijgen van het support team via elke weg mogelijk…

 

Probleem is als volgt: WIFI werkt, bekabeld internet doet het niet. (Geen Proximus TV en geen internet op de PC) De support dienst via de telefoon kon ook een storing op de modem waarnemen.

 

Dit is alvast ondernomen:

  • Andere ethernet kabel geprobeerd
  • Reboot van modem
  • Reset van modem
  • Reset van fibernet aansluiting
  • Reboot vanop afstand door support

 

Ik hoop dat er iemand snel hierop reageert want de frustratie begint groot te worden. Zeker wanneer je elke keer minimum 45min in wacht moet hangen via de telefoon. En via de chatfunctie reageert er al helmaal niemand meer.

 

 


7 reacties

hier komt ook niemand langs die van Proximus zelf is tijdens het weekend 

geraak je niet binnen op de helpdesk om je toch nog te proberen verder te helpen want die is nu en morgen wel bereikbaar.

hebben ze ook een remote reset gedaan van je fibermodem.

 

Hi Martin,

 

Bedankt voor je reactie.

Hang momenteel alweer 38min in de wachtrij.. Gisteren ook 45min en erg slechte opvolging.

 

Ze hebben geen remote reset van de fibermodem gedaan, deze heb ik zelf wel gereset.

volgens mij heb je de fibermodem herstart maar niet gereset wat op afstand moet gebeuren?

Er zit ook zo’n klein resetknopje op dat je met een tandenstoker moet induwen. Dus heb zowel herstart als reset.

 

Geen idee of er vanop afstand nog iets anders als die 2 zaken kan.

 

Ondertussen al 1u 37min in wacht via de 0800…

 

Ik lees hier dikwijls dat ze van Proximus uit een fiber reset moeten doen maar wat dit exact inhoudt weet ik niet?

Reputatie 7
Badge +4

@Nicolasvm Ik heb net een update van de firmware van je modem gedaan. Vermits alles via wifi wel goed werkt zal het niet aan de lijn zelf liggen. 

Kan je nog even bekijken of die update iets veranderd heeft ? Als dat niet helpt, zal ik je een nieuwe modem opsturen of een afspraak ter plaatse maken. 

Reageer