Vraag

beheer email-aliassen

  • 30 July 2019
  • 5 reacties
  • 506 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Naast mijn emailadres ...@skynet.be beschik ik ook nog adressen "...@belgacom.net" en "...proximus.be".
Via MyProximus kan ik de gekoppelde aliassen van "@skynet.be" perfect beheren. Vroeger stonden die andere ook vermeld in MyProximus maar zijn deze verdwenen zodat ik de gekoppelde aliassen niet kan verwijderen of wijzigen.
Via webmail zie ik de gekoppelde aliassen wel staan, maar vind ik geen link terug om hier wijzigen aan te brengen.
Vraag: hoe los ik dit op ? Op welke wijze kan ik bepaalde aliassen verwijderen en vervangen door andere ? Iemand 'n oplossing ?


Met vriendelijke groeten

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je in je profile aub ook je proximus.be adres vermelden ? Dan kan ik eens nakijken of deze aan dezelfde klantennummer gelinkt is als je skynet-adres.
Volgen mij kun je die @belgacom.net al geruime tijd niet meer zien in je MyProximus waar al je producten aan gekoppeld zijn, je kan wel inloggen op je belgacom.net account via webmail.proximus.be
Reputatie 7
Badge +4
de Belgacom.net adressen zijn inderdaad niet zichtbaar, maar er is sprake van skynet en proximusadressen en die staan op een verschillend contract, vandaar dat ik ze toch nodig heb om eens verder te kunnen nakijken
Reputatie 2
Badge
destijds werd het mailbox met "@proximus" ingevoerd via MyProximus. Aliassen konden daar ook perfect beheerd worden. Onverwachts verdween deze betrokken mailbox uit MyProximus en is enkel bruikbaar via Webmail.

1) hoeveel mailboxen kan ik "gratis" activeren in MyProximus. Ik weet dat deze nieuwe wel de extensie @proximus zullen krijgen
2) kan ik mijn huidige mailbox ...@proximus laten schrappen, en deze dan opnieuw invoeren in MyProximus. (momenteel heb ik 4 mailboxen in gebruik)

Aan HadewychT ik heb u rechtstreeks meer gegevens gestuurd omtrent m'n gegevens. Heb je deze ontvangen ?

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

je hebt een internet comfort abonnement, hierbij heb je de mogelijkheid 4 beveiligde mailboxen te gebruiken.
Momenteel zie ik dat er op dit contract 4 mailboxen actief staan.

Groeten
Geert

Reageer