Vraag

Bedankt Proximus

  • 23 June 2022
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Wat zal ik blij zijn eerstdaags Telenet te hebben.

Jullie zijn een absolute fucking ramp als provider en een schandvlek voor dit land.

Jullie glasvezel (sinds januari hier bij mij ingeschakeld) is absolute bagger en een hoop regelrechte stront, nog slechter dan voor jullie ‘vezel’.

Niets dan problemen zeker met Pickx Proximus zoals eerder gemeld, geluid en beeld niet synchroon, om de haverklap jullie fucking rode wieltje dat maar blijft draaien wanneer ik tv wil kijken, nu opnieuw Proximus TV niet beschikbaar en andere irriterende tering shit.

Durven jullie nog buiten komen met jullie naam, aub zeg, wat een absolute afgang!

Zelfs met de antenne in de jaren zeventig waren er minder problemen. Doek jullie zelf op aub.

Zodra mijn Telenet bakje hier is geïnstalleerd ga ik jullie kutmodem te lijf met een hamer en waag het niet mij enige kost hiervoor aan te rekenen.

Ja, er bestaan inderdaad ergere dingen in het leven dan dit maar ik betaal voor jullie crap en ik heb er genoeg van, ik moet werken om jullie bagger te betalen.


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

hey @Bert_015 

wij zitten nu ook 6 maand bij Telenet maar heb er al meer uitgelegen dan bij proximus, vooral met de upload van 1Mbps in de piekuren dan nog zelf een wifi 6 router er tussen extra kost, want wifi bij Telenet is barslecht, ik denk Telenet is nu ook gestart met glasvezel, ik denk dat belgie door de glasvezel aanleg bij elke providers problemen veroorzaakt orange, proximus, Telenet ze hebben allemaal storing als je naar de storing kaart kijkt bij elke provider klagen ze nu is het niet alleen Proximus, ik wacht het verlopig even af ik heb zelfs om te testen ik heb kids die netwerken studeren allebij gehad Proximus en Telenet op % geef in goed: Proximus 70% Telenet nu momenteel 30%, ik zou eigelijk terug naar Proximus willen maar met een gezin van 8 pers en een schoondochter is kwa lijn op koper proximus te laag in download met een 72 Mbps tegen over Telenet 949.56 Gbps in dal en piek 765.25 download maar in upload vooral 1 tot 8 Mbps in piek loopt van 17 uur tot 00 uur

zou zeggen hopelijk in u gemeente beter 😉 En je er in druk maken helpt niet je krijgt meer gedaan door vriendelijk te blijven, werkt altijd en in belgie moet je veel geduld hebben

 

groetje een tijdelijke Telenet user