Als ik inlog op de Bbox3v modem/router dan zie ik recht “PHONEBOOK” staan. Ik heb een IP telefoon thuis. Als ik mijn Google Account wil synchroniseren dan opent het login scherm maar krijg ik een authorisation error. Wat gaat er fout?
Als ik inlog op de Bbox3v modem/router dan zie ik recht “PHONEBOOK” staan. Ik heb een IP telefoon thuis. Als ik mijn Google Account wil synchroniseren dan opent het login scherm maar krijg ik een authorisation error. Wat gaat er fout?
Hallo, ergens een update? Eigenlijk zou ik al mijn contacten ‘zo’n 4000’ in de IP telefoon willen duwen. Zou handig zijn indien ik hiermee ook vanuit Outlook zou kunnen bellen.
Dat is inderdaad de eerste keer niet dat iets zichtbaars niet werkt, zo wordt hier bv ook gemeld dat RMA niet kan geactiveerd worden nochtans staat de optie ON er op en heb het bij mij ook getest en kan het inderdaad ook niet activeren enz….
Wanneer het toch niet zou werken, dan is het beter om het niet zichtbaar te maken in de webinterface.Je kan gelijk hebben hoor. Het is inderdaad afwachten tot maandag.
ik vraag me eigenlijk ook wel af, of het wel al kan gebruikt worden op de bbox3v+
maandag kan mss iemand van Proximus zelf eens bevestigen of deze functies wel degelijk al geïmplementeerd zijn en kunnen gebruikt worden op de bbox3v+
Nog een andere mogelijkheid is een incognito venster openen en dan surfen naar 192.168.1.1. Zie hier hoe je dit kan doen: https://support.google.com/chrome/answer/95464?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl Met een CSV bestand moet je ook opletten of de bbox3v correct de verschillende gegevens interpreteert dit kan een , of ; of . of … zijn dat kan een invloed hebben of de bbox dit kan inlezen.
Update: ook een csv bestand (export Google) uploaden lukt niet. Lijkt me in zijn totalitiet niet aktief.
Zowel uit als aan geprobeerd. Telkens netjes uitgelogd en terug in en dan terug via Bbox de link proberen te maken. Geen resultaat.
Zou kunnen maar tot nu toe heb ik die melding nog nooit gekregen dus laat ik die uiteraard uitstaan.
Standaard staat dit inderdaad uit. De foutmelding doet mij vermoeden dat voor de synchronisatie met de bbox3v dit moet aanstaan, omdat er authorization error staat.
Het probleem kan ook liggen aan de beveiliging van je Google account. Log in op jouw Google account: https://myaccount.google.com/ Open vervolgens beveiliging en bij toegang door minder veilige apps moet je klikken op toegang instellen. Probeer het dan opnieuw.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.