Vraag

bbox3, wifi booster en v7decoder volledig uitzetten (stekker uit)

  • 1 October 2021
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Ik wil dit doen als ik op vakantie ga.

Zal Prox de door mij geprogrammeerde progr dan bewaren in de cloud?

Wanneer ik alles terug wens aan te sluiten, dien ik dan gewoon de stekkers terug in te steken en toestellen aan te zetten of moet ik dan 

terug een herinstallatie doen?

nog een vraagje, als ik TV uitzet wordt decoder direct in standby gezet, is dit normaal?

Heeft de V7 decoder ook een vaste schijf?

dank voor jullie antwoord


3 reacties

stekkers van je proximus toestellen uittrekken als je met vakantie gaat en dan na de vakantie terug steken heeft geen gevolgen, ook niet voor opnames, die staan op de Proximus servers. 

komt eigenlijk er op neer dat je de toestellen herstart na een tijd

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

de tijd van de harde schijf in de decoder is voorbij voor decoders V5-compact, V6 en V7.

Het energieverbruik van je TV Box beperken | Proximus

er zijn twee methoden ivm standby

  • Zet je TV Box in sluimerstand (standby) door op de Bouton On off -toets te drukken. Druk nogmaals op deze toets om tv te kunnen kijken.
  • Wijzig de instellingen van je TV Box:
    1. Druck op Bouton Retour au menu
    2. Ga naar  > Instellingen Toestel > Apparaatvoorkeuren >  HDMI > HDMI CEC. Schakel HDMI CEC uit.

Vriendelijk bedankt Martin,

dus nog even voor alle duidelijkheid: Prox zal de door mij geprogrammeerde progr die vallen in de periode dat ik in vakantie ben (stekkers uit) wel opnemen. Kan je dit nog even beamen

waarom worden deze maar 60 dagen bewaard op hun server

 Bestaat de mogelijkheid om in de v7 een vaste schijf te plaatsen

 Bedankt 

dus nog even voor alle duidelijkheid:
Prox zal de door mij geprogrammeerde progr die vallen in de periode dat ik in vakantie ben (stekkers uit) wel opnemen. Kan je dit nog even beamen

Inderdaad, want anders moest dit niet het geval zijn zou je ook bij een elektriciteitspanne ook opnames kunnen kwijt

waarom worden deze maar 60 dagen bewaard op hun server
omdat Lange termijnopnames nog niet geïntegreerd zijn bij de v7 decoder. 

 Bestaat de mogelijkheid om in de v7 een vaste schijf te plaatsen

Neen en zelf al zou je er ene kunnen inbouwen dan is dit niet voorzien in de software van de decoder dat je opnames zou kunnen doen op die harde schijf.

Reageer