Skip to main content

min B box 3 valt tot 3 maal per dag volledig uit.

een volledige reset haalde niks uit.

heel vervelend met het vele thuiswerken

Dat is tegenwoordig schering en inslag 

waarschijnlijk zal iemand van proximus een technieker moeten sturen en zij kunnen ook je lijn eerst checken op fouten als ze hier de draad opnemen.


@Edwig.fransen kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen wij nakijken wat er gaande is, of er iets met de lijn mis is of de modem mogelijk een defect ervaart.


@Edwig.fransen kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen wij nakijken wat er gaande is, of er iets met de lijn mis is of de modem mogelijk een defect ervaart.

is gebeurd


De lijntesten zien er alvast in orde uit.

Maar ik zie inderdaad dat de modem vaak stroomverloren heeft. Als u zegt dat de modem meerdere malen per dag uitvalt en uzelf hem niet herstart, kan het wijzen dat de modem mis aan het werken is. 

We kunnen kijken om een nieuwe modem naar een afhaalpunt in uw buurt te sturen om hem te vervangen.

Verder kan u ook al een afhaalpunt hieronder kiezen waar we het naar kunnen toesturen. Als u ons de nummercode van het afhaalpunt dat u geselecteerd heeft aan ons doorgeeft kunnen we hem opsturen.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?GuiLang=NL


Reageer