Vraag

Bbox3 - parental control

  • 5 July 2019
  • 9 reacties
  • 891 Bekeken

Hallo, ik zou b.v. http://mobile6005.twfbtwxzrw54.agency willen toevoegen in parental control.
.agency wordt geweigerd. Kan dit aangepast worden aub.

9 reacties

En als je mobile6005.twfbtwxzrw54.agency invoert werkt dat niet?
Ik weet niet of proximus dit direct kan aanpassen zal waarschijnlijk de software zijn die lange URL's niet toelaat en zou dan met en software update moeten gebeuren, maar we zien wel wat de proximus medewerkers hierop zullen antwoorden.
ik weet bvb ook niet als je twfbtwxzrw54.agency zou invoeren als dan alles tegengehouden wordt wat eindigt op twfbtwxzrw54.agency? je zou eens kunnen proberen door proximus.be in te voeren en dan proberen of je nog kunt surfen naar nl.forum.proximus.be ?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo, ik zou b.v. http://mobile6005.twfbtwxzrw54.agency willen toevoegen in parental control.
.agency wordt geweigerd. Kan dit aangepast worden aub.

Hi paul, kan je me je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kan ik dit even voor je laten nakijken door mensen van ons cpe team

Heb je al andere zaker toegevoegd aan parental control die wel werken ?
Hallo,

Ik heb al urls in parental control staan ; naast de domeinnamen die eindigen op .com, .net, .eu, .be, .nl enz., heb ik o.a. :
google-nl.newdealseveryday.pw
prize3216.bigbughere36.icu
www.microsoft.com-windows-booster.live
toegevoegd.

Ik heb al geprobeerd om b.v. newdealseveryday.pw toe te voegen, verwachtende dat google-nl.newdealseveryday.pw eveneens zou geblokkeerd worden. Dat is niet het geval.
Reputatie 2
Badge
Beste,

Heb mijn parental control netjes ingesteld voor onze toestellen (kinderen + vakanitie + wifi = ramp :-)). Overal netjes tijdslot op gezet. Blijkt nu dat dit voor geen meter werkt... Test gedaan met mijn eigen telefoon: die vandaag volledig geblokkeerd... Maar ik kan echter toch vrolijk blijven internetten. Had ook de test gedaan op de toestellen van de kids, maar het uitblijven van jeugdig protest, deed een alarmbelletje afgaan bij mij.
Heb dat nog wel eens gehad...
Graag oplossing? Want zo heeft die parental control uiteraard geen enkele zin...
Probleem dat hier meer gemeld wordt maar proximus team komt pas morgen terug langs op het forum.
De modem even spanningsloos zetten kun je even proberen maar of het zal helpen is een andere vraag
Reputatie 2
Badge
Ok Martin, ik wacht wel effe op een reactie van het team (modem uitgeschakeld maar probleem blijft).
Bedankt alvast,

Peter
Reputatie 2
Badge
Dag Martin, Heb nog geen reactie gehad van het team en de parental control werkt nog altijd niet. Kan iemand van proximus dit asap eens bekijken?
Bedankt,

Peter
Anders als er niemand reageert kun je altijd eens een privébericht sturen naar jonathandr van Proximus die hier al gereageerd heeft op topic starter zijn post hierboven
en eventueel de link meegeven naar je post hier, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/bbox3-parental-control-47810#post629953
Reputatie 7
Badge +4
Peter,

Indien je een privé bericht hebt gestuurd naar Jonathan zal hij deze morgen beantwoorden. Jonathan is vandaag niet aanwezig.

Reageer