bbox2 wifi valt weg

  • 7 July 2014
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken


Sinds enige tijd merk ik dat mijn wifi verbinding van de bbox2 nogal rare kuren heeft.


De wifi verbinding valt weg of is ontzettend traag ook al zit ik soms maar 3 m van de bbox.


Via UTP haal ik 64Mbps /5 Mbps via wifi 8 Mbps /1 Mbps , heb al factory reset geprobeerd, wifi signalen in de buurt gecontroleerd i.v.m. storing en kanaal eens veranderd niets helpt. Ligt dat aan de bbox2 of is de enige optie een router aan de bbox hangen en die dan als access point voor draadloos internet gebruiken?

1 reactie



Onmogelijk te denken dat Belgacom niet mee is met de configuratie voor een recente pc met windows 8.1



Die zijn volgens mij wel mee want anders zou iedereen problemen met wif onder Windows 8.1 en ik heb die niet en ik zal zeker niet de enige zijn die geen problemen heeft en ook zullen er zijn zoals u die wel problemen hebben, alleen is het een kwestie van de oorzaak te kunnen opsporen.


heb je nu een compatible usb wifi stick voor windows 8.1 bv ! ? zit het probleem in drivers van die usb stick !? enz...


Heb je al geprobeerd met een andere laptop of dit wifi signaal ook wegvalt.


Valt je internet verbinding ook uit als je pc met de bbox rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel enz...

Reageer