Ik had al even gereageerd op het andere topic, maar heb besloten toch maar een nieuw topic te starten.
Met mijn Bbox3 heb ik identiek hetzelfde probleem dat hier op het forum ook al genoemd is: het 2.4 Ghz kanaal wordt veranderd naar 1, ook na een reset, en ook al heb ik het kanaal zelf veranderd via de web interface naar 11 (en dit al verschillende dagen, terwijl de bbox gewoon aan bleef, wat te zien was aan de ‘uptime’… ).
Is dit mogelijk dat dit toch een bugje is? Of is er iets anders aan te doen?
ik heb nochtans geen probleem hiermee en het volgende vind ik terug in de GUI van de bbox3V+ :
-
Software Version
8c.310A
-
GUI Version
7.3.8
-
Hardware Version
1.0
kan je de decoder eens een softw. reset geven zoals in dit filmpje uitgelegd wordt? Reset Android TV-decoder via de afstandsbediening - YouTube
Geert
Ik heb ook niet het probleem met B-Box V3 hardware version 2.1 van Sagemcom. Ik vermoed dat het ook aan de hardware version kan liggen die moeite heeft met de firmware.
De software versie is net zoals bij u 8c.310A, hardware versie is 2.0 .
Misschien ook een kleine verduidelijking, hij springt niet altijd naar kanaal 1, maar heb hem al eens op kanaal 2 en nu op kanaal 3 teruggevonden…
Gelukkig wordt dit binnenkort opgelost, ik probeer hem regelmatig terug naar 11 te zetten, zodat men in de buurt mij niet kent als ‘dienen die zijn kanaal altijd verkeerd staan heeft en ons netwerk zit te storen’ ;)
Bedankt voor de info, iemand anders heeft ook het probleem met de zelfde software versie en ook met hardware versie 2.x
Dus tot hiertoe ruikt het er naar dat het niet voorvalt met bbox3 met hardware versie 1.x zoals ik heb, maar laat ons inderdaad hopen dat de nieuwe firmware dit gaat oplossen.
Recent de overstap gemaakt, nu mei 2021,Tv decoder V7. Bij het openen van het menu of de tv guide springt hij spontaan naar de O, of in ons geval een Rai zender,.
Is even op te lossen door de decoder te herstarten, zien dan ook even ‘scenekeuze werd gewijzigd’. Enkele minuten later echter weer hetzelfde probleem.
Suggesties?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.