Is het mogelijk om de oude bbox 3v+ in te ruilen voor de Internet Box? Ik vind nergens de mogelijkheid om deze te bestellen.
Graag info hoe ik deze kan aanvragen.
Alvast bedankt
Is het mogelijk om de oude bbox 3v+ in te ruilen voor de Internet Box? Ik vind nergens de mogelijkheid om deze te bestellen.
Graag info hoe ik deze kan aanvragen.
Alvast bedankt
Beste antwoord door T_Scheen
Mijn B-Box3 is nu al meer dan 10 jaar oud, maar werkt nog altijd prima😊.
Ik heb inmiddels wel meer en meer belangrijke IoT apparaten verbonden, ik mag er niet aan denken wanneer mijn B-Box3 dan toch eens defect zou geraken. 3 dagen wachten zou al te veel zijn. Dan heb ik het nog niet over de miserie/kermis als onze dochter een paar dagen zonder WiFi zit:-(
Is het mogelijk, de Internet Box nu reeds te bestellen (op eigen kosten) zodat ik die in huis heb moest er iets mis zijn met onze B-Box3 ? Hoe kan ik de Internet Box (op eigen kosten) bestellen zonder de myProximus App ? Telefonisch ? In een Proximus winkel ?
Is reeds opgelost, ik heb gewoon gebeld. Ik heb recht op de nieuwe Internet Box. Gratis. De oude B-Box3 moet ik niet terug sturen.
Case closed:-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.