Skip to main content
Beantwoord

BBox V3+ vervangen door de Internet Box

Is het mogelijk om de oude bbox 3v+ in te ruilen voor de Internet Box? Ik vind nergens de mogelijkheid om deze te bestellen.

Graag info hoe ik deze kan aanvragen.

Alvast bedankt

Beste antwoord door T_Scheen

T_Scheen schreef:

Mijn B-Box3 is nu al meer dan 10 jaar oud, maar werkt nog altijd prima😊.

Ik heb inmiddels wel meer en meer belangrijke IoT apparaten verbonden, ik mag er niet aan denken wanneer mijn B-Box3 dan toch eens defect zou geraken. 3 dagen wachten zou al te veel zijn. Dan heb ik het nog niet over de miserie/kermis als onze dochter een paar dagen zonder WiFi zit:-(

Is het mogelijk, de Internet Box nu reeds te bestellen (op eigen kosten) zodat ik die in huis heb moest er iets mis zijn met onze B-Box3 ? Hoe kan ik de Internet Box (op eigen kosten) bestellen zonder de myProximus App ? Telefonisch ? In een Proximus winkel ?

Is reeds opgelost, ik heb gewoon gebeld. Ik heb recht op de nieuwe Internet Box. Gratis. De oude B-Box3 moet ik niet terug sturen.

Case closed:-)

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 34013 reacties
  • 1 juni 2025

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1741 reacties
  • 2 juni 2025

@kris_057  Dag Kris, is dit in orde?

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 juni 2025

@Luc.M werkt goed bedankt

T_Scheen
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 4 juni 2025

En hoe moet men dit bestellen zonder de Proximus App ?

Waarom kan dit niet via de myProximus website, ingelogd, rubriek “Producten” ?

T_Scheen
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • 11 juni 2025

Ik heb inmiddels wel meer en meer belangrijke IoT apparaten verbonden, ik mag er niet aan denken wanneer mijn B-Box3 dan toch eens defect zou geraken. 3 dagen wachten zou al te veel zijn. Dan heb ik het nog niet over de miserie/kermis als onze dochter een paar dagen zonder WiFi zit:-(

Is het mogelijk, de Internet Box nu reeds te bestellen (op eigen kosten) zodat ik die in huis heb moest er iets mis zijn met onze B-Box3 ? Hoe kan ik de Internet Box (op eigen kosten) bestellen zonder de myProximus App ? Telefonisch ? In een Proximus winkel ?

T_Scheen
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 53 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025
T_Scheen schreef:

Is reeds opgelost, ik heb gewoon gebeld. Ik heb recht op de nieuwe Internet Box. Gratis. De oude B-Box3 moet ik niet terug sturen.

Case closed:-)