Vraag

bbox 3v+ wordt systematisch door een onbekende herstart

  • 20 May 2022
  • 8 reacties
  • 115 Bekeken

Beste, iemand in de buurt slaagt er blijkbaar in om mijn router (BBox 3v+) op afstand te herstarten. Kan ik de router hier op eea manier tegen beveiligen/afschermen of kan dit op eea manier onmogelijk gemaakt worden?

Het gebeurt nu wel redelijk frequent en maakt mij onmogelijk om een stabiele / blijvende verbinding te hebben.


8 reacties

Als je het kan oplossen zonder reset moet je uiteraard niet resetten maar het is dikwijls het beste van met een schone lei te vertrekken en zo verder te zoeken enz...

Ben je zeker dat het iemand is die er in geslaagd is om je bbox te herstarten en het geen fout is 

heb je de bbox al gereset = 20 sec restknopje aan de achterkant ingedrukt houden.

Jawel, en al vaak geherstart

 

 

 

je kan wachtwoorden veranderen bvb het wachtwoord om toegang te krijgen tot de bbox interface.

zie → Wachtwoord van je b-box en van je internetverbinding | Proximus

Het herstarten van de bbox kan ook wegens een fout.

NB: Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs.

Bedankt Martin, maar op de bbox 3v+ / fiber vind ik geen toegangspaswoord?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

FYI

PPPoE wachtwoord | Proximus Forum

&

Wachtwoord van je b-box en van je internetverbinding | Proximus

In principe zou u een nieuw paswoord moeten kunnen instellen via MyProximus - Internet - Instellingen

Het oude vindt u aldaar niet terug (enkel in uw welkom brief/mail)

PPPoE gebruikersnaam en wachtwoord | Proximus Forum

Reputatie 1

Ben je zeker dat het iemand is die er in geslaagd is om je bbox te herstarten en het geen fout is 

heb je de bbox al gereset = 20 sec restknopje aan de achterkant ingedrukt houden.

waarom altijd resetten? 

Reageer