bbox 3 v+ geen verbinding met de fiber modem

  • 25 November 2021
  • 43 reacties
  • 503 Bekeken

de fiber kabel ligt al 2,5 jaar binnen het gebouw nu staat er signaal op en hij is binnen gebracht en nu wil hij niet samenwerken met de bbox 3v+ om gek van te worden of bij de it of bij my proximus of bij de klanten service of bij de technieker zit de fout , nou ik vertel je dit gaat no maanden duren wat een zooitje , en elke keer moet ik alles weer op nieuw uitleggen  


This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Ook voor jou een paar filmpjes met dank voor al de hulp altijd :wink: Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

@AntonellaD Heel graag gedaan,  ook bedankt voor de Filmpje trouwens :slight_smile: en voor u ook prettige feestdagen.

Groetjes, Martin.

@Martin Ook voor jou een paar filmpjes met dank voor al de hulp altijd :wink: Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

hahaha jullie daten gewoon verder lol :heart_eyes:

@AntonellaD Heel graag gedaan,  ook bedankt voor de Filmpje trouwens :slight_smile: en voor u ook prettige feestdagen.

Groetjes, Martin.

:heart_eyes:

nu we zijn al weer over de helft van januari de rekening komt vandaag of morgen weer , de tijd vliegt en de rekeningen ook om mijn oren , eindelijk fiber dus heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps upload altijd of net eronder , ik zou nog een credit nota ontvangen maar niets meer gehoord en ben zo gefrustreerd geraakt tijdens die drie maanden wachten op een ingreep van 10 minuten , dat ik het even wil laten rusten , maar verwacht van mij nog iets want als je bij mij aan mijn centen zit krijg je dat eens op je brood , en thomas die struifvogel techniek , kop in het zand , ik hoop dat bij jou hetzelfde eens gebeurd , dat je baas 3 maanden vergeet je salaris te betalen en hij zegt dat hij wel contact zal op nemen en gewoon niets meer laat horen !!!!!!

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

ik vraag mijn techn collega’s je internet aansluiting nog eens na te kijken.

Verder heb ik een creditnota opgemaakt voor abo internet.

heb je de betalende optie fiber boost 15 euro/mnd gevraagd? zo nee, vervang ik ze door de standaard gratis optie voor residentiële klanten.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

“heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps”

bedoel je dat het meestal veel lager is ?

zijn je verbindingen via vaste kabels of via wifi?

 

@jeroen201166

“heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps”

bedoel je dat het meestal veel lager is ?

zijn je verbindingen via vaste kabels of via wifi?

 

Hallo ik heb geen problemen met de verbinding toch ? ,waar het mij omgaat is dat ik een pak moest nemen en eerst daar voor een heel duur telefoon abonnement en dat begon ongeveer 6 mnd geleden , toen ze mij de aansluiting verkochten moest ik wachten oké geen probleem , maar dat ze me bijna 3 maanden lieten wachten voor een ingreep van 10 minuten en in die tussen tijd zijn hier 2 monteurs geweest niet officieel maar in het gebouw aan het werk , en binnen geweest op mijn aanvraag en daar ben ik zo boos over dat ze me dus 110 euro laten betalen voor mij alleen en me gewoon laten barsten dus ik wil de volledige abonnementsgelden  van deze drie maanden terug en dan praat ik niet over die drie andere maanden en is mijn abonnement verder oké zo als u het mail verkeer en telefoonlijn chat tijd en geschiedenis bekijkt dan heb ik heel veel uren tegoed want elke keer werd ik weer een andere kant opgestuurd en gewoon genegeerd er staat in my Proximus ook nog gewoon een verzoek open 

@jeroen201166

ik vraag mijn techn collega’s je internet aansluiting nog eens na te kijken.

Verder heb ik een creditnota opgemaakt voor abo internet.

heb je de betalende optie fiber boost 15 euro/mnd gevraagd? zo nee, vervang ik ze door de standaard gratis optie voor residentiële klanten.

vriendelijke groeten

Tina

 

sorry maar ik begrijp niet dat dit hier woed geregeld en heeft u zich verdiept in het hele verhaal .

ze hebben me eerst een duur gsm abo gegeven toen moest ik een pack nemen voor fiber en toen kreeg ik de aansluiting en die kon niet werkend geactiveerd of weet ik veel worden . de monteur/thechnieker zegt binnen zes dagen is het gereeld en kom ik terug . na 40 uur mailen bellen chatten en 3 maand later komt er een monteur 10 minuten bezig klaar en daar gaat het om in de aanloop naar fiber en het begon 2,5 jaar geleden de kabelleggers zeiden in 2019 na de zomer kun je aansluiten hahaha , toen het appartement gebouw jaar vergadering 1 jaarvergadering 2 en toen jullie met wat ik net vertelde nu ben ik er echt zo ziek van en zoveel tijd ingestoken dat ik de laatste 3 mnd niet pik voor een 10 minuten job , dus de bal ligt nu bij u en kijk maar eens wat ik voor mij alleen betaald heb dit jaar en vorig jaar van edpnet terug naar jullie ook al zo klapper van 400 euro maandje mobile internet echt dit is teveel

Nu nieuwe aantekening heb je zeker zo uit je mouw geschut 75 binnen 5 dagen betalen 🧐en dan voor januari 125,00 erbij dat is 15 euro duurder  gaat lekker zo hè Tina jij lost het wel ff op zonder mij te contacteren jullie zitten toch in de telefoon biznis of uuuh 🧐🧐😎

je hebt me nu echt beledigd reageren op  het forum oke maar me van 35 edpnet naar 45 brengen proximus gsm abo 15 euro toen naar 20 euro gebracht toen naar 36,99 gebracht dus we begonnen bij 50 euro gsm en alleen internet en nu doe je er nog een schepje boven op ik vraag een credit nota voor jullie verschrikkelijke klantonvriendelijke behandeling en logistiek van het jaar nul breng jij mijn maand bedrag zonder me te contacteren naar 125 euro per maand tina ;-(

wat is nu de bedoeling ik vraag een credit nota van 330 euro en krijg een rekening van bijna 200 euro en dit zonder te contacteren of te overleggen , nee hier ga ik dus niet mee akkoord , eerst overleggen waar en wat er precies fout is gegaan dan jullie belofte na komen thomas en dan wil ik misschien klant blijven 

dus jij zegt nu ik heb mobile coverage extender op gezegd dus ik dacht ga goedkoper zijn deze maand 105 euro nee tina trukker door de bocht 125 ga je betalen echt niet einde abonnement ga je bedoelen je gvd eerst als oud vuil behandeld met een niet werkende fiber aansluiting 3 maanden wachten op een handeling van 10 minuten 40 uur in touw geweest om toch maar iemand te vinden bij proximus die me helpt , chatten emailen telefoneren , hoge dokters rekening kalmeringstabletten en dan eindelijk na 3 mnd komen ze blijkt het een ingreep van 10 minuten te zijn , zijn jullie nu helemaal besodemieterd zonder overleg of contact hier ook nog 5 uur ingestokken dat forum !!!!!! en wat krijg je 5 films en 20 euro verhoging hahahahahahahaha

aa ze is bij femma zo een feministje van dat regel ik wel ff dus niet tina

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

hierin ga je nu echt wel te ver en we gaan niet meer reageren op jouw berichten

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 Indien onze klanten problemen ervaren, staan we hier altijd paraat om hun verder te helpen. Gelieve echter geen persoonlijke verwijten of beledigingen naar onze medewerkers en andere forum-gebruikers te richten. Mocht dit nog gebeuren, zijn we genoodzaakt je te blokkeren als gebruiker op dit forum.
Indien je nog verder geholpen wenst te worden, kan je dan beknopt je vraag nog even opnieuw stellen? Dan kijken we het graag verder voor je na.
Groetjes,
Antonella
 

Jezus wat is er verkeerd aan feministe niets toch je bent aan het vissen om me te kunnen negeren en je zet het zelf in je profiel en nu ga je er moeilijk over doen , zwak heel zwak excuus , ik ben het trouwens wel gewend hoor bij Proximus geen antwoord meer krijgen , dus dan zal iemand anders moeten bepalen wie er gelijk heeft en dan nog , ik weet heel goed dat dit absoluut niet kan en dan een politieke uitweg nemen zie het maar we zien elkaar wel als het zo ver is 

bedankt voor jullie steun en goede beglijding naar mijn VERSNELDE fiber aansluiting

THINK POSSIBLE 

🤬🤬🤬🤬🤬

Ik heb opgezegd eind februari dus dan hoef je me ook niet meer te beantwoorden , ik zou nog terug gebeld worden voor de middag, en dat zijn jullie ten voeten uit , afspraken maken en nooit maar dan ook nooit nakomen , dood maar dan ook dood ziek ben ik er van met die prijzen en min 100% klantenservice 

bedankt en tot ziens