bbox 3 v+ geen verbinding met de fiber modem

  • 25 November 2021
  • 43 reacties
  • 503 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

43 reacties

ja jullie denken dat het dit jaar nog gaat lukken , ik ben blij dat jullie niet in het ziekenhuis werken , ja mevrouw u hart monitor heeft een klein it probleempje maar over 2 weken doet hij het waarschijnlijk weer ;-)

22 december komt er weer iemand , maar ik denk dat ik nu begrijp wat ze gaan doen , ze hebben alles op nieuw gedaan/moeten doen ??, dus nieuwe aanvraag fiber en opnieuw mijn andere producten op gezegd , ik hoop zo dat het goed gaat met kerst FIBER , yes ;-)  

@Martin Ook voor jou een paar filmpjes met dank voor al de hulp altijd :wink: Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

hahaha jullie daten gewoon verder lol :heart_eyes:

@AntonellaD Heel graag gedaan,  ook bedankt voor de Filmpje trouwens :slight_smile: en voor u ook prettige feestdagen.

Groetjes, Martin.

:heart_eyes:

nu we zijn al weer over de helft van januari de rekening komt vandaag of morgen weer , de tijd vliegt en de rekeningen ook om mijn oren , eindelijk fiber dus heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps upload altijd of net eronder , ik zou nog een credit nota ontvangen maar niets meer gehoord en ben zo gefrustreerd geraakt tijdens die drie maanden wachten op een ingreep van 10 minuten , dat ik het even wil laten rusten , maar verwacht van mij nog iets want als je bij mij aan mijn centen zit krijg je dat eens op je brood , en thomas die struifvogel techniek , kop in het zand , ik hoop dat bij jou hetzelfde eens gebeurd , dat je baas 3 maanden vergeet je salaris te betalen en hij zegt dat hij wel contact zal op nemen en gewoon niets meer laat horen !!!!!!

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

ik vraag mijn techn collega’s je internet aansluiting nog eens na te kijken.

Verder heb ik een creditnota opgemaakt voor abo internet.

heb je de betalende optie fiber boost 15 euro/mnd gevraagd? zo nee, vervang ik ze door de standaard gratis optie voor residentiële klanten.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen201166 

“heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps”

bedoel je dat het meestal veel lager is ?

zijn je verbindingen via vaste kabels of via wifi?

 

@jeroen201166

“heb al een keer 910 mbps gehaald download en 100 mbps”

bedoel je dat het meestal veel lager is ?

zijn je verbindingen via vaste kabels of via wifi?

 

Hallo ik heb geen problemen met de verbinding toch ? ,waar het mij omgaat is dat ik een pak moest nemen en eerst daar voor een heel duur telefoon abonnement en dat begon ongeveer 6 mnd geleden , toen ze mij de aansluiting verkochten moest ik wachten oké geen probleem , maar dat ze me bijna 3 maanden lieten wachten voor een ingreep van 10 minuten en in die tussen tijd zijn hier 2 monteurs geweest niet officieel maar in het gebouw aan het werk , en binnen geweest op mijn aanvraag en daar ben ik zo boos over dat ze me dus 110 euro laten betalen voor mij alleen en me gewoon laten barsten dus ik wil de volledige abonnementsgelden  van deze drie maanden terug en dan praat ik niet over die drie andere maanden en is mijn abonnement verder oké zo als u het mail verkeer en telefoonlijn chat tijd en geschiedenis bekijkt dan heb ik heel veel uren tegoed want elke keer werd ik weer een andere kant opgestuurd en gewoon genegeerd er staat in my Proximus ook nog gewoon een verzoek open 

@jeroen201166

ik vraag mijn techn collega’s je internet aansluiting nog eens na te kijken.

Verder heb ik een creditnota opgemaakt voor abo internet.

heb je de betalende optie fiber boost 15 euro/mnd gevraagd? zo nee, vervang ik ze door de standaard gratis optie voor residentiële klanten.

vriendelijke groeten

Tina

 

sorry maar ik begrijp niet dat dit hier woed geregeld en heeft u zich verdiept in het hele verhaal .

ze hebben me eerst een duur gsm abo gegeven toen moest ik een pack nemen voor fiber en toen kreeg ik de aansluiting en die kon niet werkend geactiveerd of weet ik veel worden . de monteur/thechnieker zegt binnen zes dagen is het gereeld en kom ik terug . na 40 uur mailen bellen chatten en 3 maand later komt er een monteur 10 minuten bezig klaar en daar gaat het om in de aanloop naar fiber en het begon 2,5 jaar geleden de kabelleggers zeiden in 2019 na de zomer kun je aansluiten hahaha , toen het appartement gebouw jaar vergadering 1 jaarvergadering 2 en toen jullie met wat ik net vertelde nu ben ik er echt zo ziek van en zoveel tijd ingestoken dat ik de laatste 3 mnd niet pik voor een 10 minuten job , dus de bal ligt nu bij u en kijk maar eens wat ik voor mij alleen betaald heb dit jaar en vorig jaar van edpnet terug naar jullie ook al zo klapper van 400 euro maandje mobile internet echt dit is teveel

Nu nieuwe aantekening heb je zeker zo uit je mouw geschut 75 binnen 5 dagen betalen 🧐en dan voor januari 125,00 erbij dat is 15 euro duurder  gaat lekker zo hè Tina jij lost het wel ff op zonder mij te contacteren jullie zitten toch in de telefoon biznis of uuuh 🧐🧐😎

je hebt me nu echt beledigd reageren op  het forum oke maar me van 35 edpnet naar 45 brengen proximus gsm abo 15 euro toen naar 20 euro gebracht toen naar 36,99 gebracht dus we begonnen bij 50 euro gsm en alleen internet en nu doe je er nog een schepje boven op ik vraag een credit nota voor jullie verschrikkelijke klantonvriendelijke behandeling en logistiek van het jaar nul breng jij mijn maand bedrag zonder me te contacteren naar 125 euro per maand tina ;-(

wat is nu de bedoeling ik vraag een credit nota van 330 euro en krijg een rekening van bijna 200 euro en dit zonder te contacteren of te overleggen , nee hier ga ik dus niet mee akkoord , eerst overleggen waar en wat er precies fout is gegaan dan jullie belofte na komen thomas en dan wil ik misschien klant blijven 

dus jij zegt nu ik heb mobile coverage extender op gezegd dus ik dacht ga goedkoper zijn deze maand 105 euro nee tina trukker door de bocht 125 ga je betalen echt niet einde abonnement ga je bedoelen je gvd eerst als oud vuil behandeld met een niet werkende fiber aansluiting 3 maanden wachten op een handeling van 10 minuten 40 uur in touw geweest om toch maar iemand te vinden bij proximus die me helpt , chatten emailen telefoneren , hoge dokters rekening kalmeringstabletten en dan eindelijk na 3 mnd komen ze blijkt het een ingreep van 10 minuten te zijn , zijn jullie nu helemaal besodemieterd zonder overleg of contact hier ook nog 5 uur ingestokken dat forum !!!!!! en wat krijg je 5 films en 20 euro verhoging hahahahahahahaha

aa ze is bij femma zo een feministje van dat regel ik wel ff dus niet tina

Jezus wat is er verkeerd aan feministe niets toch je bent aan het vissen om me te kunnen negeren en je zet het zelf in je profiel en nu ga je er moeilijk over doen , zwak heel zwak excuus , ik ben het trouwens wel gewend hoor bij Proximus geen antwoord meer krijgen , dus dan zal iemand anders moeten bepalen wie er gelijk heeft en dan nog , ik weet heel goed dat dit absoluut niet kan en dan een politieke uitweg nemen zie het maar we zien elkaar wel als het zo ver is 

bedankt voor jullie steun en goede beglijding naar mijn VERSNELDE fiber aansluiting

THINK POSSIBLE 

🤬🤬🤬🤬🤬

dit is toch verschrikkelijk , ik jullie op de hoogte houden , ik begrijp het is druk en analoog is niet meer ect ect ect , maar logestiek gezien is hier toch al 3 keer een monteur/technieker geweest .  In het apartementsgebouw nog wel eens vaker denk ik 24/28 aansluitingen totaal , en als je nu toch eerlijk bent waar praten we nu dan over , een contract , een it foutje , of is hier geen verantwoordelijke of niet de juiste want zakkenvullers zouden in onze samenleving en met een overvol brusselse regering geen kans meer moeten krijgen maar als je als bedrijf in de top het kaas van je brood laat eten , wie gaat dat betalen ??? de klant en nu worden we ook nog ff in de wacht gezet 2 maanden en counting , want het is nog niet gefikst , duimen draaien en hopen op resultaat . dit jaar 1415,11 euro betaald dat is even veel als mijn stroom rekening dadelijk word het hoger als mijn huur , als je toch geen service kan geven begin eens te snoeien intern want hier draait het ook op vrijwilligers en schrap eens wat van die wallstreetboy's alleen maar op eigengewin uit en op glory 

misschien kunnen jullie en telenet (ook zo lekker graaicultuur)eens de klant bieden wat ze willen of nodig hebben en niet verkopen wat opbrengt en nooit gebruikt word en als je dan uit eindelijk wel een goede service hebt bij problemen dan word er al wat minder geprotesteerd maar nu is het dubbel 

duur en geen service en ik wil echt possible blijven denken maar kom toch will smith (mission impossible) tegen

;-)

is het niet mogelijk om net zoals in een bouw contract boetes op te leggen wanneer de afspraken niet of niet helemaal nagekomen zijn , wij krijgen toch ook verhogingen als we te laat betalen ?!!?

ja 23 oktober toen hij de eerste keer kwam om de fiber te installeren wel , ik wilde de deur ook wagenwijd open zetten maar het is een beetje te fris buiten ,