Vraag

bbox 3 v+

  • 29 October 2021
  • 25 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe bbox 3v+ ontvangen, maar ik heb geen instructies/labels ontvangen om de oude terug te sturen.


25 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Nu opnieuw verstuurd naar jouw ‘live’ e-mailadres. Groetjes, Antonella

Dag Antonella,

Ik heb niets ontvangen,

Kan u de labels met de gewone post verzenden naar mijn adres?

Mvg, 

ook niet in de folder spam of junk mail?

normaal krijg je die als een bijlage in je mail.

Dag Martin,

 

Nee nergens niks ontvangen, 

Ja dan zit er niet veel anders op van te wachten tot morgen op een reactie van de Prox forummedewerkers.

Kijk ook eens ondertussen in je MyProximus, onder bestellingen of je daar niks terugvindt 

Martin, 

Het is inderdaad te zien in my proximus, maar ik heb geen mail ontvangen.

 

Antonella,

Ik zie het staan in my proximus, maar ik heb geen Labels ontvangen via email.

Kan je die alsnog mailen?

Mvg,

Ik bedoelde eigenlijk of je daar dan ook de barcode niet ziet staan om te laten scannen bij Bpost?

Martin, 

Inderdaad, maar er is zogezegd een mail naar mij gestuurd. Waar is die dan?

Als ik zie hoeveel tijd ik hier al mee bezig ben dan heb ik het stilaan gehad.

Ik heb aan Antonella gevraagd om me de labels alsnog te bezorgen.

 

 

Inderdaad,  best dan de oplossing die @AntonellaD voorstelt afwachten.

Maar in feite zou je ook gewoon met die de bbox en barcode naar Bpost kunnen gaan, enfin ik geef je alleen maar mee als idee, en jij doet uiteraard wat je zelf best vindt.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Het label is gisteren (9/11) om 9u36 verstuurd naar jouw skynet e-mailadres. De mail ziet eruit zoals hieronder. Ik heb deze nu opnieuw verzonden. Via privébericht stuur ik je de link van het order waar je de barcode van Bpost ook kunt terugvinden. Groetjes, Antonella

 

 

Kan je die nog eens mailen naar mijn skynet adres? 

Ik heb niets ontvangen en als ik met de link naar bpost moet dan moet ik persoonlijk gaan en dat is moeilijk.

 

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Deze morgen om 8u10 reeds opnieuw verstuurd. Gelieve de spam/ongewenste mail te checken of een alternatief e-mailadres door te geven. Groetjes, Antonella

Niets te zien in de spam

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Indien het over klantnummer xxxx81 gaat, daar is momenteel nog niets ingeleid van de nieuwe bbox 3v+ vandaar dat u nog geen labels ontvangen hebt.De collega die u de nieuwe heeft toegestuurd zal dit nog moeten ingeven.Kijk ook steeds in uw spam/junkmail.Groetjes,Joel

Dank voor uw bericht, maar de nieuwe bbox is al sinds vorige week in gebruik.

Normaal bij een wissel krijg ik daar er mail van. Nu heb ik enkel een SMS ontvangen dat de bbox onderweg was met bpost.  Ik heb vorige week nog contact gehad, maar.... .

Ik wacht dan nog maar even, zolang de tweede bbox maar niet gefactureerd wordt.

Mvg 

Hallo,

Ik heb nog steeds geen oplossing voor het terugsturen van de tweede bbox.

Heb hem voorlopig opgeborgen in de kast.

Hopelijk snel een oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  Momenteel staat er maar 1 bbox gefactureerd.Indien er achteraf toch een 2de zou bijkomen laat ons dat dan weten via deze weg.Dan crediteren wij  direct de aanrekening en doen ook de rechtzetting van de b-boxen in ons systeem.Groetjes,Joel

Hoe bedoelt u gefactureerd?

Ik dacht dat de bbox gratis was?

Ja maar in geval dit geïnterpreteerd  wordt dat de oude bbox nog niet teruggestuurd werd, dan wordt die aangerekend.

Allemaal beetje verwarrend,

Hoe moet ik een bbox terugsturen als ik geen instructies/labels heb?

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 sorry voor de verwarring maar het is wat @Martin aanhaalde wat ik wou zeggen.Maar zolang de oude niet gaat opgezegd worden kan er ook geen aanrekening volgen.En als men de opzeg van de oude gaat inleiden dan gaan normaal automatisch de labels via mail volgen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Mijn excuses voor de verwarring. Het label om de oude modem terug te sturen komt zo meteen aan in je mailbox. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat u hier op dit publieke forum pas vanaf dinsdag e.k. geen reactie van een Proximus medewerker zult kunnen bekomen

FYI FAQ

Een Proximus-toestel terugsturen | Proximus

 

 

Ik heb vandaag een nieuwe bbox 3v+ ontvangen, maar ik heb geen instructies/labels ontvangen om de oude terug te sturen.

@GUIDO_03 werd hier reeds aangehaald→ 

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/bbox-3-54582?postid=690776#post690776

dus gewoon wat geduld tot de Prox forummedewerker dinsdag dit voor je in orde brengen.

Reageer