Vraag

Bbox-2 zonder signaallampjes

  • 26 July 2019
  • 8 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Proximus Team,
Mijn moeder heeft nog een BBox-2 die het nog doet, maar waar van geen enkel signaallampje nog brandt.
Niet handig als je een foutdiagnose moet vaststellen als de TV uitvalt, ook bij een herstart weet je niet of de BBox-2 aan- of uitstaat, als je na een 15-tal minuten weer TV hebt, dan weet je dat de BBox-2 opstaat.
Is het mogelijk om hiervoor een ander exemplaar te voorzien?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

we kunnen een nieuwe bbox toesturen via bpost of je kan een nieuwe bbox afhalen in een postpunt.
Ik zal een ticket opmaken. Je mag in je profiel het klantnummer van je moeder even vermelden aub.

Groeten Geert
Reputatie 4
Badge +2
Oké bedankt Geert, liefst dan in een postpunt.

Heb even mijn klantnummer veranderd in dat van mijn moeder !
Persoonlijk vind ik dit toch vreemd dat al de bbox2's nog niet vervangen zijn door bbox3's!
Of staat de lijn bij je moeder nog niet op vectoring mss.
Reputatie 4
Badge +2
Persoonlijk vind ik dit toch vreemd dat al de bbox2's nog niet vervangen zijn door bbox3's!
Of staat de lijn bij je moeder nog niet op vectoring mss.

Ze heeft enkel een pack met 'vaste lijn' en 'TV'
@Contron Ja dan is inderdaad een hogere internetsnelheid minder van belang.
Contron, kan je via volgende link het voor jou gemakkelijkste punt uitkiezen? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL
Dan stuur ik de nieuwe naar daar op. De oude mag gerust naar het containerpark dan 😉
Reputatie 4
Badge +2
@WenzelR , graag naar volgende postpunt :

Q8 TANKSTATION BEVERLO (14927043)
KOOLMIJNLAAN, 410
3581 BERINGEN BEVERLO
Reputatie 7
Badge +4
@WenzelR , graag naar volgende postpunt :

Q8 TANKSTATION BEVERLO (14927043)
KOOLMIJNLAAN, 410
3581 BERINGEN BEVERLO


Kan je mij even een privé bericht sturen met het gsm nummer waar het bericht mag toekomen als de modem is toegekomen?

Reageer