Beantwoord

Bbox-2 vervangen

  • 25 March 2018
  • 30 reacties
  • 19247 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Beste vrienden, meer en meer valt ons internet uit. Wij hebben 3 pc's en nu ook een smart tv met netflix.
Kan ik zo maar naar de Proximus winkel stappen om een nieuwe modem te krijgen?
icon

Beste antwoord door Martin 25 March 2018, 19:40

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan alle kabels laten hangen behalve de stroomkabel. Nadien plug je ze dan in de nieuwe bbox. Je kan er inderdaad nog even met wachten maar niet te lang want na ongeveer 10 dagen wordt het pakket terug gezonden.
En heb ik geen label nodig om op de doos van de BB2 te kleven?
Ik lees daar:
"Let op: U moet uw defect toestel onmiddellijk terugbrengen. Stop uw toestel en de voedingskabel in een kartonnen doos, kleef het label dat u via e-mail ontvangen hebt op de doos en geef het pakket af in uw UPS-afhaalpunt."
Reputatie 7
Badge +4
Nee, de mensen ter plaatse hebben dit normaal gezien.
Als ik naar mijn ups access punt ga dan neem ik het oude toestel mee en daar open ze de doos waar de nieuwe insteekt en geven die inhoud mee en plaatsen gewoon mijn oud toestel in deze doos en zij plakken ook de retour labels erop, zo simpel kan het zijn, je moet niet zelf zoeken achter een doos en de nieuwe doos staat zelf niet meer in je weg als je thuis komt enz....☺️
Als ik naar mijn ups access punt ga dan neem ik het oude toestel mee en daar open ze de doos waar de nieuwe insteekt en geven die inhoud mee en plaatsen gewoon mijn oud toestel in deze doos en zij plakken ook de retour labels erop, zo simpel kan het zijn, je moet niet zelf zoeken achter een doos en de nieuwe doos staat zelf niet meer in je weg als je thuis komt enz....☺️
Ik heb de originele doos van de BB2 nog en ga die meenemen zodat ik de originele doos van de BB3 mee krijg, ik ben erg gesteld op originele verpakkingen ;-))

Reageer