Beantwoord

Apple Mail

  • 3 October 2022
  • 20 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 1

Mijn Apple Mail meldt al een hele tijd “Inloggen mislukt”. Ik probeerde het te herstellen via jullie “E-mail instellen op je gsm, tablet of computer / Proximus”, maar wanneer ik in stap zes het wachtwoord invul zegt ie “Controle van accountnaam of wachtwoord mislukt”.

Kan je mij helpen?

icon

Beste antwoord door DaisyS 4 October 2022, 14:58

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 @Rudi_Theuns Zoals jullie beide hebben kunnen lezen staat er in mijn vorig antwoord hoogstwaarschijnlijk. 

Ik heb gisteren nog een beetje geïnformeerd bij collega’s en er blijkt afgelopen weekend toch een algemeen probleem geweest te zijn.

Dit zou op dit moment opgelost zijn indien er toch nog problemen zijn kan ik het doorgeven voor onderzoek.

Reputatie 1

Ja, Rudi, het lijkt erop dat je gelijk hebt en dat ik die “Best Answer” onterecht heb aangeklikt. Sorry DaisyS, ik voel me toch wel wat aan mijn lot overgelaten.

Het inloggen mislukt lig niet aan het mail programma maar aan de interface met de mail server.  Andere mail provider hebben geen problemen met verbinding vanuit apple mail .  
Daarom hebben zoveel mensen inlog of connectie problemen bij proximus, mar veel hebben het opgegeven om te reageren daar er toch geen ondersteuning is. 

Ik vind het nog steeds verbazend hoe snel Proximus de problemen op een programma steekt. 

Men ging mij terug bellen - ticket IM11984210 - maar ik heb nog steeds geen antwoord. 

Reputatie 1

Ok, ik begrijp het. Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 Als het op onze website werkt maar niet via je mail programma ligt de fout hoogstwaarschijnlijk niet bij Proximus.

Reputatie 1

Mijn APPLE mail blijft nog altijd zeggen “Inloggen mislukt”, maar, heel eigenaardig, ik krijg nog berichten in de inbox van één website waar ik een account heb.

Sinds gisteren ca 17h geen problemen meer ondervonden.

Reputatie 1

Ik kan de proximus webmail en -site op een normale manier gebruiken en erop inloggen. Het gaat om mijn APPLE IMAC mail (zie boven).

Reputatie 1

@Voltaire2 @Pbelgacom @SV1 Kunnen jullie de webmail op een normale manier gebruiken en er op inloggen?

Webmail doet heel vreemd. Krijg soms een 2e inlogscherm te zien waarop inloggen niet gaat (foutmelding dat gegevens niet kloppen). Bij het sluiten en dan terug openen van de browser en terug de webmail pagina te laden, kom ik opeens toch in de webmail terecht. 

 

App werkt terug normaal nu. Laat ons hopen dat het zo blijft. 😒

Ben met technische dienst aan het chatten - maar geen open ticket te vinden ---- toch verwonderlijk die systemen van Proximus. 

 

Reputatie 2
Badge

voor mij hetzelfde probleem op pc

kan niet aanloggen

als het gaat - kan je gestuurde mail niet bewaren in sent mail….

ik gebruikt thunderbird op windows op pc

Guy

Reputatie 1

Rudi, heeft dat geholpen?

Ja komt “regelmatig”  voor, nu duurt het wel iets langer zowel via outlook op de PC als Gmail via smarthpone, dikwijls afwisselend  per e-mail adres van skynet of proximus, dat ik heb, een tijdje geen problemen dan plots een probleem, en dan gaan er weken voorbij zonder enig probleem en dan komt het terug voor een een (paar) dagen en dan loopt alles weer goed. Doet zich voor zowel bij POP als imap voor zover ik weet (maar voor een groot deel gebruik in POP).

Zeer eigenaardig, met de  webtoepassing is er geen probleem, maar dat gebruiik ik nooit of zeer zeer weinig.

kleine maand geleden ook al gemeld - en er werd een ticket aangemaakt

door moderator @HadewychT :

“Ik heb ticket IM11984210 aangemaakt om dit voor je te laten nakijken. “

Reputatie 1

Welke webmail bedoel je Daisy? Zoals ik al zei werkt de proximus site en mail perfect. Hetgaat bij mij om mijn Apple mail (zie boven).

Reputatie 7
Badge +5

@Voltaire2 @Pbelgacom @SV1 Kunnen jullie de webmail op een normale manier gebruiken en er op inloggen?

Reputatie 1

Hier ook problemen, maar dan met Android. Ik krijg sinds deze morgen op willekeurige momenten de melding om opnieuw in te loggen in de mailapp en vervolgens de melding 'controleer of uw Inloggegevens correct zijn'... 

Reputatie 1

En mijn proximus mail werkt normaal. Het gaat dus alleen om de Apple Mail.

Reputatie 1

Bij mij gaat het om een desktop Apple IMAC MD096FN/A NUM.27” .

Hier hetzelfde,  probleem in  het weekend opgedoken, soms is er geen probleem, dan weer wel, zonder instellingen te veranderen, zowel op smartphone (android) als windows pc, duikt op bij verschillende e-mail adressen van proximus, niet altijd op hetzelfde moment.

Reageer