Vraag

app my proximus


Kan het zijn dat er problemen zijn met de my proximus app op de smartphone. Ik moet telkens opnieuw inloggen met 4g of via my proximus en dan nog krijg ik maar de helft te zien. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Probleem blijft.


19 reacties

is het ios of android toestel

Android

Reputatie 5

Kan het zijn dat er problemen zijn met de my proximus app op de smartphone. Ik moet telkens opnieuw inloggen met 4g of via my proximus en dan nog krijg ik maar de helft te zien. Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Probleem blijft.


Ik moet ook elke keer opnieuw inloggen. Ik krijg ook elke keer terug de vraag om de algemene voorwaarden te aanvaarden en de privacy vragen. Wanneer ik verbonden ben via wifi dan komt er een scherm dat ik via 4g moet verbinden of inloggen via een MyProximus account. Ik log dan in en terug al die vragen,het is altijd alsof je voor de eerste keer inlogt. Is begonnen sinds de update van een paar dagen terug.

Het is toch iets dat ik nog nooit goed begrepen heb waarom werkt dat bij sommigen niet en bij anderen bv ook bij mij wel op mijn android smartphone?!!

Reputatie 2
Badge

Heb zelfde probleem nog steeds sinds weekend. 7 maal intikken voor he aan uw datagegevens komt.

Android samsung a71

Verleden week was het met de proximus mail telkens inloggen maar dat is nu OK.

Reputatie 2
Badge

De app heeft nog steeds zijn Kuren!

soms ilukt het n eenmaal maar nu in 7 keren en moet dan nog fotos selecteren van hoeveel auto's, hoeveel schoorstenen enz…

 

Reputatie 2
Badge

 

En als je via een laptop of pc naar Myproximus surft werkt dat dan welnormaal

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 @Jamo @germain_01 
Indien jullie nog problemen ondervinden met de MyProximus app, dan kunnen jullie via de shaker (door in de app te schudden met het toestel) dit probleem rechtstreeks melden aan de support dienst. Deze meldingen worden dagelijks geanalyseerd en behandeld. Van zodra er een oplossing is, worden jullie via de shaker terug op de hoogte gebracht.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 5

@AntonellaD

Dat heb ik al gedaan. Ik heb ondertussen al een update van de app binnen en alles werkt terug normaal. Bedankt.

Reputatie 2
Badge

@AntonellaD

Dat heb ik al gedaan. Ik heb ondertussen al een update van de app binnen en alles werkt terug normaal. Bedankt.

@AntonellaD

Dat heb ik al gedaan. Ik heb ondertussen al een update van de app binnen en alles werkt terug normaal. Bedankt.

 

In plaats van een nieuw topic te openen, vul ik hier verder aan:

Telkens ik de app MyProximus (iOS) op de mobiele telefoon wil gebruiken, moet ik me steeds opnieuw aanmelden (ingelogd blijven is aangeduid) alsook de algemene voorwaarden telkens opnieuw accepteren. Zijn er nog die dit probleem ervaren? Wordt dit in een volgende update verholpen? Deze bug is trouwens ook doorgegeven via de app zelf.

Bedankt voor de informatie.

ik weet niet of het eventueel zou helpen als je eens de cookies wist en dan opnieuw inlogt !

@Martin

Cookies wissen van Safari? Want ik zie niet direct een mogelijkheid om cookies van de app te wissen.

@rsca_rsca ik heb dit inderdaad ook nog nooit gedaan, maar omdat ik hier dikwijls lees dat bij een probleem met  de pickx-app op hun smartphone het probleem  door de cookies in de cache te wissen, het daarmee soms opgelost is en daarmee dacht ik dat het kom, ofwel bedoelen ze de cache leeg maken van de app dan ??

Misschien heeft @HadewychT meer info hierover.

Of misschien @Michael V die meer weet over de eerdergenoemde bug.

Reputatie 5
Badge +2

@rsca_rsca  Heb je reeds de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

@Michael V  Dit heb ik zonet gedaan en het is opgelost, bedankt! 😊

Reageer