Vraag

Alle "SentMail " berichten in Outlook zijn ongelezen.

  • 11 January 2022
  • 12 reacties
  • 315 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 235 reacties

In mijn mailbox (IMAP) staan sinds vandaag mijn verzonden berichten als ongelezen, als ik ze allen markeer als gelezen maar daarna een “Send/Receive All Folders” F9 commando geef komen ze allen terug als ongelezen.

Ik gebruik Outlook 2016.


12 reacties

je bent niet de enige die dit meldt, hopelijk krijgen ze binnenkort deze problemen  onder de knie.

Zéér vervelend. Hopelijk maakt Proximus er snel werk van.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan 

@Paul.P 

zijn ze wel gelezen in de webmail?

 

Geert

@Jan

@Paul.P

zijn ze wel gelezen in de webmail?

 

Geert

Hey Geert, is er een oplossing bekend voor dit fenomeen? Een zakelijke klant van mij heeft ook problemen met e-mail die in de Outlook app. steeds als ongelezen verschijnt, echter via de webmail gezien wel als gelezen staat.

Ook ontvingen zij al hun oude e-mails ineens ook terug zomaar (en hadden meer dan 10 000 e-mails plots)

Telefonisch contact naar Proximus door hen werd beantwoord met ‘het probleem ligt bij u als klant’,

echter weet u ook net zo goed als mij dat dat niet waar is hé...

Ter uwe info: pas maandag komen de Prox medewerkers terug langs op het forum.

Reputatie 4
Badge +1

Al paar dagen problemen met outlook. Mails vanaf een bepaalde datum zijn verdwenen, soms komen er door en verdwijnen weer, en ook mails die ik in mappen had gezet zijn weg. Webmail heeft ook kuren, soms zie ik geen mails en soms zie ik recente maar komen niet in outlook. In webmail staat ook -“Geen onderwerp” no message preview-

Komen de problemen in outlook mss van webmail?

inderdaad zoals reeds gemeld in verschillende berichten (ivm met mail problemen) hier op het forum door proximus forummedewerkers zijn er algemene problemen met Proximus (web)MAIL
( Tenslotte wordt er gesynchroniseerd tussen je mailclient(bvb outlook enz.) en Mail server (webmail) )

sommige problemen kunnen door een ingreep hersteld worden door iemand van Proximus zoals bvb mail die in de prullenbak niet kunnen verwijderd worden. Voor andere problemen zal het echter afwachten worden tot Prox een oplossing heeft...

Reputatie 4
Badge +2

Zolang de problemen niet opgelost zijn maak je best een backup (backup.pst) in outlook van je mails.

Back up your email (microsoft.com)

Hoe maak je een back-up van je Outlook gegevens (e-mails, e.a.)? | Vlaanderen Intern

 

Reputatie 7
Badge +5

@Paul.P, @Jan Clauwaert 

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Jullie mogen in de opmerkingen van het forumprofiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

@DaisyS De problemen zijn nog steeds niet opgelost.

Uw vraag om in de opmerkingen te vermelden wat er zich exact voor doet is redundant, gelet op de berichten bovenstaand (en op verschillende andere pagina’s van dit forum of andere).

Deze mensen ervaren problemen met hun e-mails die na het lezen of markeren als gelezen, terug allemaal als ongelezen binnenkomen bij een volgende synchronisatie.

Ongeacht in welke map de e-mail zich bevindt, ongeacht om hoeveel e-mails het gaat.

Gelieve hier dan ook een passende oplossing voor te bieden en ons niet aan het lijntje te houden.

Hetzij ‘een andere leverancier’ in te schakelen, hetzij een (extra) technisch verantwoordelijke op de hoogte te brengen zodat hier met spoed een oplossing voor komt.

Het zijn immers jullie klanten!

DE send mail - ongelezen emails is nine alleen een outlook probleem , maar doet zich ook voor op alle mail clients  Mac email , outlook en ja hoor ook proximus  webmail .  Gelieve dit bij de lijst van problemen te zetten !  Die leverancier is een echt klungelaar en jullie geven de indruk dat jullie niets  om het fundamenteel op te lossen, voor wat een algemeen probleem is!

 

 

het is inderdaad een algemeen probleem met Proximus (web)Mail

Reageer