Vraag

Alle mails van voor 18 oktober zijn verdwenen

  • 28 October 2022
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo,

Al onze skynet mails van voor 18 oktober zijn verdwenen, op al onze toestellen.  Eerst hadden we problemen met mails die op het ene toestel binnenkwamen en op het andere niet, daarna dus alleen nog de mails vanaf 18 oktober zichtbaar.

We lazen op het forum gelijkaardige problemen in het verleden, soms werden die door de helpdesk opgelost, soms niet.

Kan iemand van proximus ons proberen te helpen ajb?  Het is heel vervelend als je oude mails kwijt bent, die bevatten vaak belangrijke informatie, tickets, offertes, facturen, etc. …

Met vriendelijke groet,

Joost 


5 reacties

FYI: PX forummedewerkers komen niet langs hier tijdens het weekend en op feestdagen.

Zijn ze ook verdwenen als je kijkt via de webversie van proximus mail = http://webmail.proximus.be ?

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.  

Reputatie 7
Badge +5

@Joost Demuynck Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Sinds wanneer heb je dit probleem? Dan kijken we het even voor je na.

@DaisyS ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

Ik weet niet meer exact op welke dag het begonnen is, mogelijk hebben we het pas een aantal dagen later ontdekt doordat we oude mails gingen zoeken.

Wat ik wel nog weet is dat het begon met mails die op het ene toestel zichtbaar waren en op het andere niet.  Daarna verdwenen alle oude mails.

FYI: PX forummedewerkers komen niet langs hier tijdens het weekend en op feestdagen.

Zijn ze ook verdwenen als je kijkt via de webversie van proximus mail = http://webmail.proximus.be ?

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.  

Nog eens bedankt voor je reactie.  Op de webmail zijn ze ook verdwenen. Bedankt voor de tip ik heb ondertussen klantgegevens aangevuld,  zodat de forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +5

@Joost Demuynck Ik heb een ticket voor je aangemaakt en het ticketnummer in je forumprofiel gezet.

Reageer