Vraag

Al ruim 4 dagen geen internet +tv en geen oplossing geboden

  • 9 September 2021
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ik heb al sinds maandag 06/09 geen internet en digitale tv. Ondertussen al meerdere malen gebeld en krijg telkens te horen dat het een probleem buiten (in de kast) is en ik gewoon moet wachten. Er zijn geen werken in de straat (Jules Steursstraat in Deurne), deze week nog geen technicus van Proximus gezien. Op de vraag wat het probleem exact is of hoe lang het zal duren, krijg ik geen antwoord. Resultaat is dat ik mijn job niet kan doen zonder internet en dus geld verlies. Laatste antwoord dat ik kreeg aan de telefoon vandaag was ‘Mevrouw, u kan nog vaak bellen, maar wij zullen u elke keer hetzelfde antwoord geven en dat is dat u maar moet wachten’. Als ik vraag om het probleem te escaleren, word ik gewoon weggestuurd.

Mijn vraag: wat kan ik doen en wie kan ik contacteren om 1. te weten te komen wat het probleem in de straat juist is (als ik bel, krijg ik te horen dat het probleem niet eens beschreven staat). 2. dit te kunnen escaleren zodat ik spoedig weer internet en tv heb? Welke dienst/technicus kan mij informatie geven zodat ik tenminste een indicatie heb hoe lang dit probleem zal aanhouden en ik tenminste een regeling met mijn werk kan treffen.

bedankt alvast


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Jolien N ik zie momenteel nog geen signaal op je centrale en dat dit probleem nog in behandeling is, ik zie momenteel geen einddatum hiervoor 

Dat kan via deze weg maar of er nog deze avond kan gereageerd worden daar vrees ik voor, het zal dan voor morgen zijn als de Prox forummedewerkers terug langskomen dat ze u kunnen verder helpen en of er ondertussen een 3G/4G oplossing in de vorm van gratis dat via mobiel netwerk mogelijk is zodat je uw smartphone bvb als hotspot (→ Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus) kunt gebruiken in afwachting tot het probleem opgelost wordt, maar dat moet ik natuurlijk aan hen overlaten

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer