Sinds februari hebben we met momenten dagelijks het probleem dat het internet gewoon uitvalt. Ik werk al sinds maart vorig jaar elke dag thuis, en dit jaar in februari begonnen de problemen plots.
Op vaste uren valt het internet uit. DSL lampje flikkert de hele tijd dan. Soms is het na een paar minuten terug ok, op andere momenten duurt het uren. Bellen gaat dan gewoon nog wel.
In maart is er iemand langs geweest. Nieuwe modem en bbox. 2 weken geen problemen. Daarna terug. Elke dan om 16u30 valt het uit. Eind maart terug iemand langskomen. In huis alles ok zei hij en hij ging een aanpassing doen in de kast op straat. Weer even goed, in mei was ik het dan weer zo beu, elke dag om 17u geen internet meer en komt er weer iemand langs. Geen probleem met je installatie, kregen we weer te horen en hij ging nog een keer in de kast op straat iets aanpassen. Volgende dag, opnieuw problemen. Toen ik dan belde kreeg ik te horen: tja, je zal moeten overstappen naar fiber dan zijn al je problemen opgelost. Zucht. ☹️ Nu ligt het internet er weer uit sinds 18u ofzo. En al 3 keer de modem herstart, maar geen resultaat.
Ik begin het echt serieus beu te worden. Kan het probleem nu echt niet gevonden worden? Ik heb een jaar zonder problemen elke dag thuis gewerkt. En ineens: elke week/dag problemen zonder dat er hier iets veranderd is.