Beantwoord

afzeggen glasvezel bestelling via webshop

  • 23 January 2023
  • 14 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb glasvezel besteld via de webshop. Er is een monteur geweest maar die lukte het niet om de aansluiting rond te krijgen. Hij zei dat er een andere monteur moest komen. Dat was op 14 december, sindsdien is het stil. Ik heb gebeld, ik ben bij een proximus winkel langsgeweest maar niemand die mij kan vertellen wanneer en hoe ik een nieuwe afspraak kan krijgen voor een werkende installatie. Ik denk nu dat het beter is om de hele bestelling maar af te zeggen maar de vraag is hoe? In myproximus staat de bestelling niet onder mijn producten. Als ik oude links wil gebruiken van de afspraak dan staat erbij dat de bestelling reeds is afgerond. De vraag is dus hoe ik een niet afgeronde glasvezelbestelling kan beeindigen?

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 January 2023, 08:45

Bekijk origineel

14 reacties

@nomipmas Nu zal er niemand meer reageren, die van PX zelf is, op het forum.

TIP: Omdat de PX medewerkers direct aan de slag zouden kunnen als ze hier de draad opnemen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @nomipmas wil je dat ik aanvraag R4WEBSHOP016131709 annuleer of sturen we de juiste technieker langs om de bestelling af te ronden? Groetjes, Heidi

Dag Heidi, bedankt voor de reactie. Ik zou zeggen doe maar een voorstel voor een datum, tot nu toe hoor ik niks anders dat de techniekers met mij contact op zullen nemen.

Ik heb zelf ook wel een voorstel voor een datum, 6 februari in de middag want dan heb ik toch al een andere afspraak thuis 😉!

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de dienst Planning gevraagd of dat mogelijk is, zij zullen je contacteren!

Dag HeidiE,

 

Er is weer een week voorbij en weer niets gehoord van Proximus. Wat nu? Het is ondertussen meer dan zes weken dat ik zit te wachten op contact vanuit Proximus. 

Reputatie 7
Badge +3

@nomipmas Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je nog steeds niemand hebt gehoord ivm  de afspraakdatum.Ik heb volgend ticket IM12135465 overgemaakt aan de bevoegde dienst om zo spoedig mogelijk die afspraak te regelen.Ik heb alvast zoals mijn collega Heidi 6 februari doorgegeven in de namiddag indien daar nog iets vrij is.We houden u verder op de hoogte.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Goed, ik heb nog iets meer geduld maar anders moet ik toch echt een andere oplossing zoeken.

De soap van de glasvezel aansluiting gaat nog even verder. Ik kreeg op woensdag 8 februari een bericht van Proximus dat de fibertechnicus er aan kwam, echter zonder een datum te vermelden. Ik dacht het gaat toch echt gebeuren! Echter tot mijn spijt kreeg ik vandaag om 14.10 een bericht van Proxmus dat de technieker (ook vandaag) 9 februari tussen 08.00 en 17.00 de aansluiting kwam verzorgen (zoals vermeld het was intussen al 14.10). Tegelijkertijd om 14.10 kreeg ik nog twee berichten van Proximus dat de installatie wordt verplaatst naar een latere datum….en dat ik contact kan opnemen met de klantendienst om een datum te plannen!!! Dat heb ik tot nu toe slechts tig keer geprobeerd en dat lukt dus niet! Volgens mij heb ik teveel geduld….Joel/HeidiE wat moet ik hier nou mee?

Reputatie 7
Badge +3

@nomipmas Gewoonweg niet te snappen 😩 Ik heb opnieuw een ticket IM12144313 opgemaakt en gevraagd om EINDELIJK eens een technieker te sturen die alles komt aansluiten ipv zijn kat te sturen bij wijze van spreken.Ik hoop echt dat het nu in orde komt.Vind het erover.Oprechte excuses nogmaals.Groetjes,joel

Reputatie 7
Badge +3

@nomipmas Afspraak is 16/02/2023.Ik hoop dat ze deze nakomen.Groetjes,Joel

Dag Joel, Bedankt, Ik ben donderdagmiddag thuis dus ik ben benieuwd of het gaat lukken. Ik zal het hier laten weten.

Helaas, waar ik bang voor was, is ook gebeurd. Deze technicus (die zeker zijn best heeft gedaan!) wist niet dat er al een technicus was geweest en liep dus tegen hetzelfde probleem aan als de vorige….dat er een “andere” technicus moet komen om de verbinding te herstellen. Schijnbaar is de afhandeling van het bezoek op 14 december niet goed gegaan, zijn niet de juiste formulieren ingevuld en zijn niet de juiste acties ondernomen waardoor we nu nog geen stap verder zijn dan op 14 december. Deze technicus heeft mij verzekerd dat nu wel alles juist is ingediend en dat het goed moet komen. Ik zou er graag druk op zetten maar ik ben de komende twee weken niet beschikbaar, dus we hebben weer even wat tijd om een afspraak in te plannen.

Een afspraak op 7 maart in de ochtend, of 8/9 maart in de middag zou mooi zijn😉

Reputatie 7
Badge +3

@nomipmas Spijtig om te horen dat het opnieuw niet voor u in orde is gekomen.Van de afspraakdatum gaat u een bericht ontvangen.Indien de datum niet zou passsen kan u daarop reageren.Excuses nogmaals dat het allemaal zo traag en verkeerd verloopt.Groetjes,Joel

Reageer