Beantwoord

afzeggen glasvezel bestelling via webshop

  • 23 January 2023
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb glasvezel besteld via de webshop. Er is een monteur geweest maar die lukte het niet om de aansluiting rond te krijgen. Hij zei dat er een andere monteur moest komen. Dat was op 14 december, sindsdien is het stil. Ik heb gebeld, ik ben bij een proximus winkel langsgeweest maar niemand die mij kan vertellen wanneer en hoe ik een nieuwe afspraak kan krijgen voor een werkende installatie. Ik denk nu dat het beter is om de hele bestelling maar af te zeggen maar de vraag is hoe? In myproximus staat de bestelling niet onder mijn producten. Als ik oude links wil gebruiken van de afspraak dan staat erbij dat de bestelling reeds is afgerond. De vraag is dus hoe ik een niet afgeronde glasvezelbestelling kan beeindigen?

icon

Beste antwoord door HeidiE 24 January 2023, 08:45

Bekijk origineel

7 reacties

@nomipmas Nu zal er niemand meer reageren, die van PX zelf is, op het forum.

TIP: Omdat de PX medewerkers direct aan de slag zouden kunnen als ze hier de draad opnemen: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @nomipmas wil je dat ik aanvraag R4WEBSHOP016131709 annuleer of sturen we de juiste technieker langs om de bestelling af te ronden? Groetjes, Heidi

Dag Heidi, bedankt voor de reactie. Ik zou zeggen doe maar een voorstel voor een datum, tot nu toe hoor ik niks anders dat de techniekers met mij contact op zullen nemen.

Ik heb zelf ook wel een voorstel voor een datum, 6 februari in de middag want dan heb ik toch al een andere afspraak thuis 😉!

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de dienst Planning gevraagd of dat mogelijk is, zij zullen je contacteren!

Dag HeidiE,

 

Er is weer een week voorbij en weer niets gehoord van Proximus. Wat nu? Het is ondertussen meer dan zes weken dat ik zit te wachten op contact vanuit Proximus. 

Reputatie 7
Badge +2

@nomipmas Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je nog steeds niemand hebt gehoord ivm  de afspraakdatum.Ik heb volgend ticket IM12135465 overgemaakt aan de bevoegde dienst om zo spoedig mogelijk die afspraak te regelen.Ik heb alvast zoals mijn collega Heidi 6 februari doorgegeven in de namiddag indien daar nog iets vrij is.We houden u verder op de hoogte.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Goed, ik heb nog iets meer geduld maar anders moet ik toch echt een andere oplossing zoeken.

Reageer