Vraag

Afspraak technieker verhuis niet nagekomen

  • 2 November 2021
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Beste ,

Op 8/10/2021 maakte ik een afspraak voor de verhuis van een vaste lijn en tv aansluiting voor mijn ouders die verhuisden van hun woning naar een assistentiflat in de zelfde gemeente . we kregen een afspraak op Wo 17/10/2021 voor de aansluiting tussen 8u en 17u ( de tel was op 11/10/2021 al ongedaan gemaakt op het oude adres) Maar de technieker is niet langsgekomen ! ( waarom ? geen antwoord ) nu zijn we 02/11/2021 en al 12 tel met vele beloften en een klachtdossier verder en nog steeds hebben mijn ouders van 93 jaar en 88 jaar geen TV en telefoon zodat ze volledig afgesloten zijn van familie en buitenwereld  . niemand kan mij een nieuwe afspraak maken of weten te vertellen wat er is mis gegaan . Dit niet begrijpende dat een gezin dat al van de jaren 70 klant is en dan op die leeftijd volledig hulpeloos in de kou laten staan . Mijn frustratie als zoon is dat wij altijd correct de rekeningen hebben betaald en nu als een onnozele sul door jullie helpdesk veel beloften worden gedaan zoals compensaties , klachtendossiers en vele beloften , zelfs onbeleefde technieker aan de lijn , ellendige lange wachttijden .

Dan stel ik mij de vraag wat is het nut van jullie helpdesk ? vriendelijke mensen die je willen helpen maar zij weten misschien zelf wel dat zij daar maar zitten om de mensen schijn gelukkig te maken bij klachten .

Op 03/11/2021 zou ik voor de zoveelste maal een mail moeten krijgen om een nieuwe afspraak te maken . Is dit de zoveelste belofte ? Ik heb wel beloofd aan jullie medewerker dat als het nu niet in orde komt ik mijn connecties in de media zal gebruiken om ons probleem eens aan te kaarten alsook de consumenten bond te raadplegen en klacht neer te leggen .

Klinkt allemaal zielig hé maar stel jezelf eens in de plaats van een gezond 93 en 88 jarig koppel die op een appartement zitten en afgesloten zijn van de wereld  en nog levende familie door jullie niet kunnen bereiken .

 

Klantnummer 478300

Klachtennummer 49534557

 

Hopend op een snelle oplossing 

Guidodm

 

 

 


1 reactie

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

NB: beter geen privé gegevens posten op een openbaar forum maat in je forumprofiel zoals hierboven uitgelegd

Reageer